TRUIJO kirjoitti:ruuvaappa kytkinkoppa vielä auki, ja irroita kytkinjouset ja tarkasta kytkimen massalevyt sekä välilevyt, sekä 1. hammasratas akselin sisällä kulkeva tanko sekä kuula. Ja jos iskit vaihteita sisään tällä metodilla: 100 km/h vauhtia, otat kaasun pois ja kytkin pohjaan ja ''isket'' vaihteita pienempään etkä anna nopeuden tippua tarpeeksi ennen vaihteenvaihtoa, on odotettavissa juuri tällaisia vikoja. Tekstisi perusteella vaikutat kyllä normaalia järkevämmältä tyypiltä että en usko että teit noin. Onko kytkin ollut auki joskus? Voisin skannata Haynesin korjaamokäsirjasta tänne vaikka sivuja siitä miten TZR kytkin kuuluu kasata oikein niiden välilevyjen kannalta koska niissä on joku balanssilovi jokasessa levyssä, joten ne levyt täytyy asettaa sinne siten että lovistus menee 72 asteen välein (Dt:ssä 68 astetta).
All right. Vaihteita laskin sen verran verkkaisesti että kyllä se nopeus kerkesi laskea tarpeeksi, sehän rusahtelee todella ikävästi jos "antaa mennä vaan". Pitänee ottaa auki toi kytkin ja katsoa miltä näyttää, ei se ainakaan minun omistusaikana (since viime syksy) ole ollut auki, mutta eipä ole ollut tarvettakaan avata.
Toi käsikirjan opastus olisi ihan paikallaan, jos siellä täytyy olla tietyt lovitukset.