Kawasaki KDX 125

markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16

ViestiKirjoittanut markow » 21.1.2011 15:52

michees kirjoitti:oletteko käyttäneet alkuperäisiä kdx;än napoja ja kenen 17" vannekehiä oletteko käyttäneet kun olette tehnyt kdx supermotoja.
Ja kenen valmistamia pinnoja ja pituisia pinnoja olette käyttäneet?
Sopiiko Excel vanteet?
Kiitos etukäteen.

http://www.symotic.com/kauppa/kasausnavoille.php
Rakentelublogi - Marko's Workshop
keijo kumipää
Pyörä:
Volvo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
31.7.2007 1:59

ViestiKirjoittanut keijo kumipää » 28.1.2011 17:00

eipä ole enää kdx tietäjä legendat täällä neuvomassa niinkuin minun piikki nuoruudessani 3 vuotta sitten
magirus jute91 yms
Fuck the fuel economy!
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 29.1.2011 14:15

Noooh, jute vielä minua neuvoi vuosi sitten kuin tein kdx projektia ;)
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 30.1.2011 15:59

Tuli tossa toissa päivänä kiillotettua keula. Siis tos on kx:n keula joka oli sinieloksoitu. Lähti iha piru helposti putkireiskalla mut ei se kyl si käsille tehny kovi hyvää. Hanskat oli eka mut niistä syöpy sormet irti ja si ku veti paljain käsin niin kädet tuli täytee sellasia pieniä reikiä ja kynnet on ihan mutkalla.

Mut ny ku kiristän ton keulan kunnolla niin se kääntyy vaa sillai pykälittäi. En si tiä et pitääkö lisätä rasvaa vaikka on jo aika paljo.

Ja pitäs jostai tankinkorkki löytää. Tietääkö kukaa suomen mitää liikettä?
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 30.1.2011 19:30

Mites, ku mul on niiku kaks kdx:n konetta, ja molemmissa oli termostaatti sillai niiku vinossa, et se tappi ja jousi ja sen sisällä oleva jutzka oli niiku silloi vinottai.. ku muuten ne on suorassa... http://images.cmsnl.com/img/products/th ... 1_0ddd.jpg

Et mikä siin voi olla miks ne oli sillai vinossa, voin kyl pistää kuvaaki niist termareist jos tosta ei tajunnu asian ydintä:D
Alekc
Pyörä:
Dt 125 -03
Paikkakunta:
Koskenkorva
Liittynyt:
16.6.2009 23:44

ViestiKirjoittanut Alekc » 30.1.2011 21:04

Kuinka suuri vakio etujarrulevy näissä on?
markow
Pyörä:
Yamaha RD350LC F2, Suzuki T250 ja GT250
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
28.9.2004 16:16

ViestiKirjoittanut markow » 1.2.2011 16:29

Revenge kirjoitti:Ja pitäs jostai tankinkorkki löytää. Tietääkö kukaa suomen mitää liikettä?

Kerran kyselin Oulun Motormanilta alkuperäisosana korkin muovista kantta.
Ei saanut kantta erikseen ja koko korkin hinta päälle 100 euroa.

Suomesta
http://www.kawasaki.fi/jalleenmyyjat

Hollannista CMSNLllä 65,50€ + verot + postit
http://www.cmsnl.com/kawasaki-1990-a1-k ... F2410.html

Käytettynä kannattaa kysellä eri ilmoituksista.

Alekc kirjoitti:Kuinka suuri vakio etujarrulevy näissä on?

Taitaa olla 250.
Rakentelublogi - Marko's Workshop
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 1.2.2011 22:33

Joo no ei viitti iha noin paljoo pulittaa tankin korkista. Vvarmaan modailen kii sellasen klipsu korkin ku kyykyis.

Muutenki tuli aika isoja hommia etee ton pyörän kaa ku se pitää muutoskatsastaa. Jos kawasakilta löytyy kx:n päästö tulokset niin saan ton lailliseks kx:n koneelle ja muille osille. Tosin kuristettuna mut ne voi ottaa pois. Kaasusta täytyy kuulemma kuristaa muutostarkastajan mukaan. Ja tietenki penkittää.
Maikkimaa
Pyörä:
Etsitään
Paikkakunta:
Ylitornio
Liittynyt:
26.9.2008 13:57

ViestiKirjoittanut Maikkimaa » 2.2.2011 19:20

Saanko udella, että miksi oikein täytyy muutoskatsastaa?
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 2.2.2011 20:06

Joo tota kun sain tos alku viikosta noi omistajanvaihtopaperit sun muut kuntoo ja kattelin et toi on ollu joskus mp:ks rekisteröity ja kuristettu jälkeenpäi et teho edellytyksissä luki että pitää olla varustettuna kahdella peräkkäisellä vaimentimella (mitä lie tarkottaa), kaasarissa pitää lukee merkintä numero ja sitte pakarissa pitää olla kans joku merkintä (lukee siinä tosiaa kissan kokosilla kirjaimilla). Noista osistahan ei ole mikää kii. Se vaimennin juttu on aika outo ja putki ihan solmussa ja kaasari jumis.
Mielummin si katsastan noille osille mitä on ny kii vaikka tuleeki joku 120 hintaa eli penkitys ja katsastus. Voi tulla kyl lisääki ja paljo mut tohon pitäis päästä.
Poutti
Pyörä:
TM 125 -01, Honda z50j -91
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
15.9.2008 16:43

ViestiKirjoittanut Poutti » 2.2.2011 23:03

Revenge kirjoitti:Joo tota kun sain tos alku viikosta noi omistajanvaihtopaperit sun muut kuntoo ja kattelin et toi on ollu joskus mp:ks rekisteröity ja kuristettu jälkeenpäi et teho edellytyksissä luki että pitää olla varustettuna kahdella peräkkäisellä vaimentimella (mitä lie tarkottaa).

Mun käsittääkseni tuo kaksi peräkkäistä äänenvaimenninta tarkoittaa että paisari on ns. väliäänenvaimennin ja sitte ihte änkkä toinen.
Revenge
Liittynyt:
18.6.2009 19:08

ViestiKirjoittanut Revenge » 3.2.2011 17:45

Ite kans mietin tota mut silti aikas tyhmän kuulosta. Mut menee koko juttu parin kolmen viikon päähän ku kaikki missä pääsis penkittää o ny messuilla töis ja sitte oonki reissus. Kiva tollai ku pyörä osis tallis eikä pääse väsäilee vaikka kuinka sormet syyhyäis.
Maikkimaa
Pyörä:
Etsitään
Paikkakunta:
Ylitornio
Liittynyt:
26.9.2008 13:57

ViestiKirjoittanut Maikkimaa » 4.2.2011 18:38

Heimou, sylinteri on tullut pinnoituksesta. Seuraavaksi olisi tarkoitus purkaa alakerta ja viedä kampiakseli ja sylinterinkansi koneistamolle. Mitens tuon koneen kanssa, kun kerralla koko kone rempataan, niin onko mitään paikkoja jotka vaatisivat erikoishuomiota?
Muutenkin mahdolliset niksit olisi tarpeen, kerralla olisi tarkoitus saada toimiva kone :D
Kuvia paljon purkuvaiheessa auttaa kokoamisessa, sen tiedän ainakin.
Mistä kannattaa tilata alkuperäismäntää, kytkimen osia yms. CMNLS vai mikä lie tiedetään, ja katafori toimitti myös alkuperäisosia.
smulle
Pyörä:
tuoli
Liittynyt:
9.3.2007 20:19

ViestiKirjoittanut smulle » 4.2.2011 23:04

http://www.pjme.co.uk/acatalog/Kawasaki_KDX125.html
tuolta löytyy jottain pikku osaa kuten mäntä, itellä ei tosin kokemusta tosta kaupasta..
Thiller
Liittynyt:
19.9.2009 20:38

ViestiKirjoittanut Thiller » 4.2.2011 23:12

Maikkimaa kirjoitti:Heimou, sylinteri on tullut pinnoituksesta. Seuraavaksi olisi tarkoitus purkaa alakerta ja viedä kampiakseli ja sylinterinkansi koneistamolle. Mitens tuon koneen kanssa, kun kerralla koko kone rempataan, niin onko mitään paikkoja jotka vaatisivat erikoishuomiota?
Muutenkin mahdolliset niksit olisi tarpeen, kerralla olisi tarkoitus saada toimiva kone :D
Kuvia paljon purkuvaiheessa auttaa kokoamisessa, sen tiedän ainakin.
Mistä kannattaa tilata alkuperäismäntää, kytkimen osia yms. CMNLS vai mikä lie tiedetään, ja katafori toimitti myös alkuperäisosia.


Ite tilasin paikallisesta "koneistamolta", jossa just vaihto uuden kiertokangen, ja hoonas pytyn ja sit se mäntä. Stormilta saa 51e kytkinlevyt....