Peltor kirjoitti:Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?
Ei mene, tietynikäiseen KDX:sään menee kx:n sylinteri ja kx:n koko moottori.Antiliaf kirjoitti:Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
Siis juuri noin tarkoitin asian olevan, ajatuskatkos. pahoittelen.Yrskä_ kirjoitti:Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
Peltor kirjoitti:Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.
Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF
smotokawa kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kawassa vikana kun pesin sen ja seiso pesun jälkeen päivän ja kun polkee käyntiin niin joskus saattaa lupaillakin mutta melkein joka polkasulla vaan suhahtaa putkessa. Putsasin kaasarin ja vaihdoin tulpan niin lähti käyntiin ja ajoin 2km ja sammu eikä lähe enää käyntiin. Tartteis vähän apua!
Ja käykää kattoo kuvia galleriasta