Kawasaki KMX 125

[^lollero^]
Liittynyt:
19.7.2010 23:46
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 1.9.2011 22:55

Koita vaihtaa tulppa, ja tarkista onko puolan johto kunnolla kiinni tulpan hatussa.
Antiliaf
Pyörä:
Kawasaki KMX 125 -92 GasGas Ec 125 -02 MBK Booster -03
Liittynyt:
10.11.2008 20:55
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Antiliaf » 2.9.2011 15:45

Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
Peltor
Liittynyt:
29.6.2010 1:52
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Peltor » 3.9.2011 11:17

Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?
nipaz
Liittynyt:
1.3.2011 14:29
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut nipaz » 3.9.2011 19:51

juu vika tais löytyy mänänrengan meni poikki ja teki juormut pyttyy...VITTU
tonyyqi
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turenki
Liittynyt:
23.6.2008 0:21
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut tonyyqi » 3.9.2011 20:14

Peltor kirjoitti:Vittu kämä polttaa tulppii ihan simona, nyt 2 kertaa 2 päivän aikana käyny niin että ku antaa kaasuu ni kämä sammuu. Ekan kerran tulppa oli kevyesti sulanu, toisen kerran oli ihan vitun sulanu ja elektrodi lähteny irti, wtf?



Väärän lämpöarvon tulppa?

Käykö laihalla tai rikkaalla?
http://tonyyqi.kuvat.fi
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tomppade » 4.9.2011 15:20

Antiliaf kirjoitti:Joo, eli meneekö KX:än kone KMX:än runkoon taikka meneekö KX;än pytty tms suoraan KMX:ään??
Ei mene, tietynikäiseen KDX:sään menee kx:n sylinteri ja kx:n koko moottori.

Joo, väärään lämpöarvoon viittais, muistaakseni kmx:ssä oli kasi? voin muistaa kyllä väärinkin.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Yrskä_
Pyörä:
Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
Paikkakunta:
Muutama metri alle Rovaniemen
Liittynyt:
23.1.2011 0:32
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Yrskä_ » 4.9.2011 15:51

Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Tomppade » 4.9.2011 15:56

Yrskä_ kirjoitti:Ei kun kaikkiin KDXsiin menee tietyn ikäisen KXsän kone ja sylinteri ja se vm on -91 ja mahdollisesti myös -92.
Siis juuri noin tarkoitin asian olevan, ajatuskatkos. pahoittelen. :nolo:
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
Peltor
Liittynyt:
29.6.2010 1:52
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Peltor » 4.9.2011 16:32

Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.

Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF
smulle
Pyörä:
tuoli
Liittynyt:
9.3.2007 20:19
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut smulle » 5.9.2011 18:29

Peltor kirjoitti:Oho, ei mennykkää nyt vaan tulppa vaan leipo koko paska. Tulppa b8es, ja ehin ajaa sillä täl tokal kerral vaa n. 3,5 kilsaa. Tulppa on ihan alumiinin peitossa, eka luulin tota karstaks. Avasin pytyn ni männässä tulpan kohdalla hirvee kuoppa, ja palanu ihan vituiks koko mäntä pakopuolelta. Pyörän takaa katellen oikeelta puolelta on palanu pahemmin ku vasemmalta. Eli oikeen KIPS aukon kohdalta palanu pahiten. Noin 20km ennen leipomista lämmittelin kättä syylärillä (eli kiers vedet sillon), ja leipomisen jälkeen avasin syylärinkorkin niin nestettä oli. Säädöt kunnossa. Lämpöäarvo kunnossa. En keksi kun että läpät vuotaa kevyesti.

Sillon ekalla kerralla kun tulppa oli alumiinissa, ja vaihdoin vaan tulpan, niin se tulppa meni siihen alumiiniin kun lähdin ohittamaan autoa. Nyt tokalla kerralla sama juttu: Kaasu pohjaan ni parin sekunnin päästä booooo tien laitaan ja tulppaan sulanu alumiinia ja leiponu. WTF




kiertokangen neulalaakeri paskana ylä tai alapäästä tai molemmista
olinjoo
Pyörä:
Kawasaki KMX -00 & Honda CR -98
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
31.3.2010 14:27
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut olinjoo » 6.9.2011 16:56

smotokawa kirjoitti:Mikähän mahtaa olla kawassa vikana kun pesin sen ja seiso pesun jälkeen päivän ja kun polkee käyntiin niin joskus saattaa lupaillakin mutta melkein joka polkasulla vaan suhahtaa putkessa. Putsasin kaasarin ja vaihdoin tulpan niin lähti käyntiin ja ajoin 2km ja sammu eikä lähe enää käyntiin. Tartteis vähän apua!

Ja käykää kattoo kuvia galleriasta :D


Mulla oli sama vika, ei liittynyt kyllä pesemiseen, vaan oli läpät hajalla, kannattaa tarkistaa jos ei oo vika viellä selvinny.
Peltor
Liittynyt:
29.6.2010 1:52
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut Peltor » 7.9.2011 20:37

Ei ole laakereista kiinni
pazii
Pyörä:
Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
Paikkakunta:
ypäjä
Liittynyt:
29.4.2009 22:55
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut pazii » 9.9.2011 22:19

mitkä kampiakselin laakerit kmx -99 on? tai jos joku viittis laittaa vaikka linkkiä... ja onko paha vaihtaa
murmeli39
Pyörä:
Yamaha YZ 125, Pitpro 150
Liittynyt:
10.6.2010 19:50
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut murmeli39 » 16.9.2011 8:45

Hei !
Kun ois tommonen -89 kmx ja takaiskari on todella löysä ja *aska jos suoraan sanoisin niin löytyiskö jotain muitten pyörien iskareita mitkä kävis suoraan tohoi kmx:'ään tai saisko sitä iskaria paremmaks jos käyttäs huollossa ja paineistuttais sen iskarin uudelleen :) ?
aaksuli
Pyörä:
Suzuki S1, Derbi DRD, Kawasaki KMX, Kawasaki KX
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
10.2.2011 18:23
Re: Kawasaki KMX 125

ViestiKirjoittanut aaksuli » 18.9.2011 20:30

Kuinkas pitkä on näissä kemexissä männän vaihto väli?