SaMito kirjoitti:Hondan sivuiltahan ton olis löytäny ja vieläpä suomeksi.
Miten tämmönen vehje kulkee? Pystyykö pitämään 100km/h vauhtia pieneen vastatuuleen tai ylämäkiin? Kuinka paljon ajetun varren uskaltaa vielä ostaa?
Kaikenlaisia kokemuksia otetaan ilomielin vastaan koska olis kevarin hankinta piakkoin edessä
SaMito kirjoitti:Hondan sivuiltahan ton olis löytäny ja vieläpä suomeksi.
Miten tämmönen vehje kulkee? Pystyykö pitämään 100km/h vauhtia pieneen vastatuuleen tai ylämäkiin? Kuinka paljon ajetun varren uskaltaa vielä ostaa?
Kaikenlaisia kokemuksia otetaan ilomielin vastaan koska olis kevarin hankinta piakkoin edessä
Saari^ kirjoitti:Mitäs pyhää henkeä sä oikeen tankkaat? Mulla ei oikee jaksa 110 ottaa suoralla. Mul on kyl täysin vakio..
Saari^ kirjoitti:Mitäs pyhää henkeä sä oikeen tankkaat? Mulla ei oikee jaksa 110 ottaa suoralla. Mul on kyl täysin vakio..
Saari^ kirjoitti:Riippuu toi kulkeminen hyvinki paljon tuulesta.. Kyl mullaki menee ihan kepeesti +110 kunhan ei oo vastatuulta..
Eilen käytii pikkulenkki heittää ni pääsin kaks päällä parhaimmillaa 105-110 suoralla muna-asennossa
Laiska mikä laiska.
PöNä94 kirjoitti:Saari^ kirjoitti:Mitäs pyhää henkeä sä oikeen tankkaat? Mulla ei oikee jaksa 110 ottaa suoralla. Mul on kyl täysin vakio..
Kyllä munkin oma (vakio -08) jaksaa ihan hyvin mennä sen 110-120 motarilla, alamäkeen 127 rajotinta vasten.
motarilla pääsee suorallaki helposti tolla mun varrella rajottimeen (n.132kmh) 15/44 väleillä, vakioilla pääsi melkee millä tahansa suoralla
PöNä94 kirjoitti:
motarilla pääsee suorallaki helposti tolla mun varrella rajottimeen (n.132kmh) 15/44 väleillä, vakioilla pääsi melkee millä tahansa suoralla
Noo, se varmaan riippuu hyvin pitkälti minkä painonen kuski päällä Ite ku oon tällänen vähä isompi kaveri ni eipä oikee mikää mopo/kevari liiku alla yhtä sutjakasti
Jakke354 kirjoitti:Tällä viikolla (toivottavasti =]) tukee kortti taskuun!
Melkein alkaa itkettämään aina kun autokoulun YBR:llä tai Derbi Terralla joutuu liikenteessä ajamaan, kun Varaderossa on todellakin laajempi moottorin vääntöalue.