Derbi GPR 125

Zwehor
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
9.11.2010 21:04

ViestiKirjoittanut Zwehor » 11.2.2011 13:20

Pitäs keväällä pistää tohon gepardiin vähän vauhtii ni mietein vaihtoehtoja ni aattelin vähä kysellä, sulakkeenhan voisin pistää ja vaihtaa eturattaan, eihös siinä ollut jotain semmosta että tulppa pitäisi myös vaihtaa mutta ei suutinta, entä jos ne pakoaukon säädöt ei ole kunnossa miten niitä pistetään kuntoon, onko yleensä kunnossa valmiksi?

Entäs jos hommais teharia nii mitä suosittelisitte? Siinä varmaa myös suutin pitää vaihtaa?

Millai nää vaihtoehdot tuo nopeutta ja kiihtyvyyttä lisää?

Mistä sais halvimmilla teharia. Oisko jollain myynnissä?
Super-ES
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 11.2.2011 18:01

Zwehor kirjoitti:Pitäs keväällä pistää tohon gepardiin vähän vauhtii ni mietein vaihtoehtoja ni aattelin vähä kysellä, sulakkeenhan voisin pistää ja vaihtaa eturattaan, eihös siinä ollut jotain semmosta että tulppa pitäisi myös vaihtaa mutta ei suutinta, entä jos ne pakoaukon säädöt ei ole kunnossa miten niitä pistetään kuntoon, onko yleensä kunnossa valmiksi?

Entäs jos hommais teharia nii mitä suosittelisitte? Siinä varmaa myös suutin pitää vaihtaa?

Millai nää vaihtoehdot tuo nopeutta ja kiihtyvyyttä lisää?

Mistä sais halvimmilla teharia. Oisko jollain myynnissä?


tulppa pitää vaihtaa kylmempään, isompi suutin, ilmanputsari vaihtoo ja wikist löytyy ohjeet toho pa säätimee...

Vakioputki on melko tehoton kurittomanakin joten kannattaa hommata suoraan jolly, jossa on jo kunnollisempi piikki ja enemmä tehoo ku arrowis ja giannelis jotka tehoiltaa melkee kurittomia vakioputkia (http://www.jollymoto.nl) (~250€) käytettynä saa halvemmallakin.
Pari mopoo
kylmäasentaja jii.äl
Liittynyt:
30.11.2010 21:19

ViestiKirjoittanut kylmäasentaja jii.äl » 12.2.2011 0:12

Ihasproblem kirjoitti:Tietäiskikö kukaan täällä, että onko tuota keulaa, mitä Derbi käyttää Mulhacenissa missään muussa Derbin pyörässä? Katselin kuvista, että silmämääräisesti tässä näyttää eniten samalta.

Kysyn vain siksi, että Biken testissä sanoivat melko löysäksi tuota Mulhacenin keulaa.


Kyllähä se kieltämättä aika samalle näyttää

Mitä muute ootte muut mieltä että onko toi ns. marzoccihn keula jnt kusetusta ku se on ulkonäöltään iha samalainen ku sebacin keula, enkä itse huomaa kyllä minkäänlaista eroa ajettavuudessakaa. Tietopankin mukaa 05 malleissaha pitäs olla vaa tää sebacin keula ja 06-07 marzocchin keula. Itelläni on 07 ja sebacin keula ainaski tarroje mukaa. Että onko näissä ny sebac vai marzocchi? :eek:
Super-ES
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 12.2.2011 0:19

voihan se pyörä olla valmistettu vuonna 2005 ja oot ostanu sen sit 07
Pari mopoo
kylmäasentaja jii.äl
Liittynyt:
30.11.2010 21:19

ViestiKirjoittanut kylmäasentaja jii.äl » 12.2.2011 0:30

ensirekisteröity 07 ja varmistin asian liikkestä mistä oli ostettu et on 07. ite en oo nähny yhtää 07 missä ois nää marzccohin tarrat
kylmäasentaja jii.äl
Liittynyt:
30.11.2010 21:19

ViestiKirjoittanut kylmäasentaja jii.äl » 12.2.2011 1:26

eiku otetaanpas vähä sanoja takas onha nois jossai ku kahtelee kuvia mut miten kaikis 07 punasissa o sebacin tarrat?
[O-P]
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
HKI
Liittynyt:
19.6.2007 21:57

ViestiKirjoittanut [O-P] » 12.2.2011 13:26

Itelläkin oli sebacin keula ja papereissa oli 08 käyttöönotettu, enkä oikeen usko et ois 05 valmistettu. Sit tuohon viritykseen niin itellä ei jaksanu pelkän sulakkeen kanssa vääntää kuin vitosella ja kun pisti kutosen niin hyyty vaikka kokeilin 14 piikkiselläkin. Sitten kun laittoi tyhjän vakioputken niin pienemmissä vauhdeissa eroa ei huomannut paljoa pelkällä sulakkeella ajaneena mutta moottoritien vauhdeissa huomasi kun jaksoi paljon räväkämmin ohittaa autoja.
Sonni!
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
15.6.2008 23:36

ViestiKirjoittanut Sonni! » 12.2.2011 22:43

Hmm, mulla on Gilera SC -07, ja siinä kyl lukee etupumpuissa marzocchi.. :D
kylmäasentaja jii.äl
Liittynyt:
30.11.2010 21:19

ViestiKirjoittanut kylmäasentaja jii.äl » 12.2.2011 23:20

Nii tarrassa lukee marzocchi mut mistä sen tietää mikä keula on ku vaihtelee nii paljo :lol:
Zwehor
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
9.11.2010 21:04

ViestiKirjoittanut Zwehor » 14.2.2011 14:37

Paljos teijän derbit syö bensaa maatieajossa? Paljonko ootte päässy tankillisella? Tässähän on se bensavalon toimimattomuus aika yleinen vika niin aattelin tämmöstä kysellä kun itse ei ole vielä ehtinyt koittamaan.
j@_
Pyörä:
zx6r 636b
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
19.4.2008 23:27

ViestiKirjoittanut j@_ » 14.2.2011 18:27

Ite oon parhaillaan päässyt matka-ajossa 4l/100km lukemiin.
Myydään: derbi xtreme katteet, kuvia yv:llä
Derbi myynnissä, yvtä jos kiinnostaa!
Nizz3
Pyörä:
Husqvarna CR 125 , Derbi GPR Nude
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.6.2009 4:13

ViestiKirjoittanut Nizz3 » 17.2.2011 14:47

Mitkäköhän ketjut kannattas ostaa .. hyvä hinta-/laatusuhde..
ettei heti venähtäis .. ja ketjut sais olla kultaset tai vihreet ..

onko kellää noista kokemusta ? http://www.storm-motor.fi/osat/moottoripyorat/derbi/gpr-125-nude/2006/rk-ketju-vahvistettu-67/

Ja onko liian lyhyet jos otan 128 lenkkiset ? .. ja eturatas 15z takana vakio..
Lapuccino
Liittynyt:
23.4.2009 21:35
tangosta

ViestiKirjoittanut Lapuccino » 19.2.2011 17:57

Eli siis mitkä ton tangon ulkohalkasija on ja sisähalkaisija? pyörä talvisäilössä nii ei pääse ite tarkistaan mut osat pitäis tilata
Nizz3
Pyörä:
Husqvarna CR 125 , Derbi GPR Nude
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.6.2009 4:13

ViestiKirjoittanut Nizz3 » 20.2.2011 22:31

saiskohan dpr:n vakio etujarrun runkoon laitettuu tommosen ? http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=1937

siis ton kahvan vaihettuu ettei tarvi koko jarrusettii vaihtaa..
valdo_the_noob
Pyörä:
BMW F650GS
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.11.2010 17:32

ViestiKirjoittanut valdo_the_noob » 25.2.2011 19:49

ollu jo yli vuoden eikä ole toiminut oikeen kunnolla toi derbi, ollut säädöissä häikkää vaikka muille jakaa mutta nyt tais selvitä syyksi se että vanha omistaja tankannut varmaankin venäjällä koska bensasuodatin oli täynä risuja ja männynkäpyjä, nyt vain ootellaa sitte kevättä tai sulaa että pääsee koittaa onko häikkä korjaantunut :roll: