http://www.nettimoto.com/rieju/marathon/1176620
Ostakaahan joku siitä hjuva marathoooooni!!
Nuadhu kirjoitti:Onkos kellään kokemusta EGR-järjestelmän käytöstä poistamisesta?
Tästä oli aiemmin juttua, mutta haluaisin kysyä että onko haittaa jos vain tukkii putken josta pakokaasut pääsevät EGR-venttiiliin, eli jättää siis imukaulaan ja ilmanputsariin saapuvat letkut "auki". Voisin kuvitella että tällöin näihin letkuihin syntyy alipainetta, ja varsinkin imukaulan kohdalla se voisi ehkä haitata tavaran kulkemista.
Paras vaihtoehtohan olisi siis repiä nämä letkut helvettiin ja tukkia jäljelle jääneet reiät, mutta haluaisin että pyörä olisi mahdollisimman vähällä työllä ja nopeasti muutettavissa takuukelpoiseksi.
En nyt pääse testaamaan asiaa käytännössä sillä pyörä on jo toista kuukautta jälleenmyyjän hoivissa takajarrun pettämisen takia, eikä Mascolta ole toistaiseksi osia kuulunut.
tupez kirjoitti:min-akin kirjoitti:Millaiseen ratkaisuun päädyit noissa xenoneissa? Onko valo vakiomaskissa vai jotenkin muuten?
Itseäni ainakin harmittaa nuo "pitkät" valot, kun näyttää himmeämmin kuin lyhyet.
Kävin ostaan lähi rautakaupasta kokonaan uuden umpion (joku sellanen missä oli ihan vitun pieni hehku/tai mikä lie) ja sen otin pois ja muokkasin sopimaan H3 kantaan sopivaks ja vedin akulta uudet johot sille. Lyhyinä valoina on H4 polttimo tuolla loksun alla ja se palaa pitkillä myös eli kun on pitkät niin palaa xenon sekä se H4:nen ja lyhyillä se H4.
sikil4 kirjoitti:tupez kirjoitti:min-akin kirjoitti:Millaiseen ratkaisuun päädyit noissa xenoneissa? Onko valo vakiomaskissa vai jotenkin muuten?
Itseäni ainakin harmittaa nuo "pitkät" valot, kun näyttää himmeämmin kuin lyhyet.
Kävin ostaan lähi rautakaupasta kokonaan uuden umpion (joku sellanen missä oli ihan vitun pieni hehku/tai mikä lie) ja sen otin pois ja muokkasin sopimaan H3 kantaan sopivaks ja vedin akulta uudet johot sille. Lyhyinä valoina on H4 polttimo tuolla loksun alla ja se palaa pitkillä myös eli kun on pitkät niin palaa xenon sekä se H4:nen ja lyhyillä se H4.
tai sitte vaan hommaat suoraan semmosen xenonin missä on lyhyt normi ja pitkä xenon, ni ei tarvii amistella
tupez kirjoitti:sikil4 kirjoitti:tupez kirjoitti:min-akin kirjoitti:Millaiseen ratkaisuun päädyit noissa xenoneissa? Onko valo vakiomaskissa vai jotenkin muuten?
Itseäni ainakin harmittaa nuo "pitkät" valot, kun näyttää himmeämmin kuin lyhyet.
Kävin ostaan lähi rautakaupasta kokonaan uuden umpion (joku sellanen missä oli ihan vitun pieni hehku/tai mikä lie) ja sen otin pois ja muokkasin sopimaan H3 kantaan sopivaks ja vedin akulta uudet johot sille. Lyhyinä valoina on H4 polttimo tuolla loksun alla ja se palaa pitkillä myös eli kun on pitkät niin palaa xenon sekä se H4:nen ja lyhyillä se H4.
tai sitte vaan hommaat suoraan semmosen xenonin missä on lyhyt normi ja pitkä xenon, ni ei tarvii amistella
Niip... se ei kyllä käynyt mielessä... Hehhehhehe ekat slipat vejetty marallani ei pahemmin käynyt tanko hieman vääntynyt ja takakatteessa hieman naarmuja sekä etu jarrun kiinnityskorva (osa jolla jarru on kiinni tangossa poikki)...
Santzuk kirjoitti:Itelläkin on mittarissa jotain häikkää, näyttää kokoaika mitä sattuu, ei liity kierroksiin. Välillä näyttää pelkkää nollaa.