lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
itse olen 2/3 koneistaja ja jyrsisin omani. mutta sen tekeminen onnistuu ihan perus latikastakin. mut tuskin sellanen yli 30e maksaa. käsimpikin tyyppi sen osaa vääntää
lababa- kirjoitti:magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
itse olen 2/3 koneistaja ja jyrsisin omani. mutta sen tekeminen onnistuu ihan perus latikastakin. mut tuskin sellanen yli 30e maksaa. käsimpikin tyyppi sen osaa vääntää
Pystyisitkö tehdä samanlaisen mulle ku ei sitä taitoa ja välineitä löydy?
magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:magelolz kirjoitti:lababa- kirjoitti:Onkos joku teetättänyt koneistajalla tai ostanut koropalaa sx:ään ja mihin hintaan?
Pystyisitkö tehdä samanlaisen mulle ku ei sitä taitoa ja välineitä löydy?
en kerkee ko säxä menee huomenna uudelle omistajalle luultavasti.