Yamaha DT125RE/DT125X

Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Rajis- » 16.10.2012 16:29

On ja eihän ne nyt vaikuta kipinään...
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
suskags1100efe
Pyörä:
Husqvarna 510 TE
Liittynyt:
20.11.2010 11:23
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut suskags1100efe » 16.10.2012 20:18

Kokeile vetää maadoitusjohto moottorin ja rungon väliin , et auttasko se ?? Mulla ainakin tappokatkasia toimii niinpäin , et yhdistää kun on offilla , eli jos siinä häikkää auttaa johdon irroitus .. ;), mut sun tapauksessa ei ole vika siinä kun on toimivalla testattu . Mahollista on myös , et joku virtajohto ottaa runkoon ja siksi ei toimi ..eli johto nippua ja sen liitoksia on hyvä käydä läpi ;)
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Rajis- » 16.10.2012 22:06

Eipä tossa tosiaan taida paljo muuta mahollisuutta enään olla kun joku katkennut johto.. Jospa vielä jaksais kiinnostaa tuo johtopaketti purkaa..
E: onko tuossa rungossa nyt jossain joku maadotuspaikka? En pikasella vilkasulla keksinyt muuta kuin tuon mikä menee akun miikasta kytkinkoppaan..
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 18.10.2012 0:32

Kuinka paljon eroa tyhjällä vakioputkella kuin esim giannellilla? itellä kokemusta vaan jälkimmäisestä ja jos uudenmallin dtn ostan missä on tyhjä vakioputki niin onko paljon eroa..? YPVS siinä kuulemma rämisee joten mikä ois ongelman nimi? Ja sillä ois ajettu 50tkm ja laakerit stefat mäntä vaihdettu juuri, eli kankeen tai kampuraan ei ole koskettu niin joutuisko ne sitten taas kohta vaihtamaan?
tomi-52-
Pyörä:
Yamaha DT 125x-05, Derbi senda xtreme-05
Liittynyt:
14.1.2011 17:45
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut tomi-52- » 18.10.2012 9:45

terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380 :s ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä? :D
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Rajis- » 18.10.2012 11:53

Problem solved! Detsistä ei ollutkaan mitään isompaa rikki vaan vain joku johto nirhaantunu :p eli purin johtopaketin ja teippasin kasaan uudelleen niin nyt futaa taas :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut juvee_ » 18.10.2012 14:00

tomi-52- kirjoitti:terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380 :s ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä? :D
Imuvuoto/kampuran stefa fuskaa tai jostain se sitä ilmaa saa ja sen takia pitää olla noin törkeen kokonen pääsuutin..
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
tomi-52-
Pyörä:
Yamaha DT 125x-05, Derbi senda xtreme-05
Liittynyt:
14.1.2011 17:45
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut tomi-52- » 18.10.2012 15:49

juvee_ kirjoitti:
tomi-52- kirjoitti:terve. mikäs mahtaa deeteetä vaivaa? tällä hetkellä mulla on virinä: wanha gianneli, ei imu kärsää, 500km ajettu ypvs laippa ja pääsuuttimena on 380 :s ja 6 vaihteella ei jaksa vetää loppuun. piikille se kyllä menee mutta se lakkaa kiertämästä noin 130km/h. ja kaverilla on täysin samat palikat mutta kaasarissa silti 290 ps täydellisissä säädöissä. tiedän että suositeltu ps on 270-290 välillä, mutta jos laitan esim 290 suuttimen niin pyörä lämpiää noin 2 minuutissa tyhjäkäynnillä niin että jäähärin ylivuoto letku huutaa hoosiannaa. jotain vinkkejä? :D
Imuvuoto/kampuran stefa fuskaa tai jostain se sitä ilmaa saa ja sen takia pitää olla noin törkeen kokonen pääsuutin..
mutta tässä hieman kavereitten kanssa tuli mietittyä, niin voisiko yksi mahollisuus olla että syyläri on tuokossa jonkun verran niin että ei päästä kunnolla jäähyttämään? ja tosiaan tuossa tuli huomattua että pakoputki oli sulattanut reijän ilmanputsari koteloon, tarkistin myös kaikki mahdolliset imuvuoto kohteet :) reikäkin on nyt täytetty sikapleksillä :D mutta silti rupeaa sylkemään jäähärin ylivuoto letkusta kamaa pihalle 290 ps:llä ;) ja en uskoisi että weivin stefa huilaisi läpi koska ne on 2000km sitten vaihettu.
suskags1100efe
Pyörä:
Husqvarna 510 TE
Liittynyt:
20.11.2010 11:23
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut suskags1100efe » 18.10.2012 17:35

oisko syylärin korkki huono ja antais nesteet pihalle
tomi-52-
Pyörä:
Yamaha DT 125x-05, Derbi senda xtreme-05
Liittynyt:
14.1.2011 17:45
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut tomi-52- » 18.10.2012 21:59

suskags1100efe kirjoitti:oisko syylärin korkki huono ja antais nesteet pihalle
tuossa iltapäivällä kattelin isukin kanssa hieman sitä jäähdytys järjestelmää
ja tulos oli että syylärin korkissa ei ole mitään venttiiliä/eikä vuoda ja sama homma oli jäähy nesteen paisunta säiliössäkin :D veikkaan että syyläärin neste kanavat ovat jonkun verran tukossa, koska kun kurkkasi syyläriin niin siellä oli jonkun verran ruoste vettä :s
Detsonimiäs
Pyörä:
Yamaha DT 125-x
Paikkakunta:
Karstula
Liittynyt:
5.7.2012 1:21
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Detsonimiäs » 19.10.2012 8:58

HUOM!! Oisko kellään myydä dtäxsään modattuu SUORAA usd keulaa tai sitten niitä vakio etupumppuja ja suoria sellaisia !!! ?????
Detsonimiäs
Pyörä:
Yamaha DT 125-x
Paikkakunta:
Karstula
Liittynyt:
5.7.2012 1:21
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Detsonimiäs » 19.10.2012 9:11

saisko ton showmanin usd keulan modattuu äxsään helposti????
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 19.10.2012 10:49

Todellakin eniten!
iamjani4life
Pyörä:
Husqvarna 610SM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
23.8.2011 21:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut iamjani4life » 21.10.2012 23:04

Miksen löytäny nopeella tutkailulla 05 RE:stä paisuntasäiliötä? eikö sitä ole? :D
Mistä saa noita acerbiksen pumpunsuojia? Ei noi vakiohaitarit oikee oo mun makuun.
toimiiko tuorevoitelu keuliessa? Onko se näissä luotettava? Ajaako tolla orkkismännällä sen +15tkm huolletta? vetoja löytyy ainakin vielä paljon ja sillä rullattu jo 12tkm.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Yamaha DT125RE/DT125X

ViestiKirjoittanut Rajis- » 21.10.2012 23:09

Kyllähän tolla kuulemma 18-20tkm on männällä ajettu, jos siin on alkuperänen eikä mikään proxi. Paisunta säiliö on oikeen takakatteen takana ja acerbiksen suojia nakkilan pyörästä ja moposta ainakin(eli myös helsingin pyörästä ja moposta).
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125