Tietäisikö kukaan, mikä mahtaisi olla kotkassa kun ei millään tahdo pysyä käynnissä/toimia? Pyörän saa ajoittain käyntiin, mutta sammuu itsekseen 30 sekunnin kuluttua, eikä käynnisty enään. Välillä ei käynnisty alkuunkaan. Kaasarin säädöt ovat kunnossa!
Tulppa iskee kipinää ja olen sitä irrotellut useasti ja takaisin laittamisen jälkeen pyörä käy heti. Kaasarin olen putsannut läpikotaisin ja siellä ei ole roskia ja neulaventtiilikin vaikuttaa olevan kunnossa. Pyörän käydessä kun antaa kaasua niin alkaa kurlaamaan ja sammuu. Saa varmaankin liikaa bensaa... Vai?
Terve jälleen,
Uuden tulpan siis vaihdoin pyörääni ja pyörä toimi moitteettomasti yhden päivän ajan. Pyörässä ei ollut mitään ihmeempiä sivuääniä, kun tulin sillä kotiin. Seuraavan kerran yrittäessäni lähteä niin ei käynnistynyt. Ei edes lupaile.
Hakkasin kiksiä ja otin tulpan irti, mutta tulppa on jokseenkin aika kuivahkon näköinen (vanha tulppa näytti ennen vaihtoa märältä/kostealta). Kaasarinkin olen tarkastanut, mutta hyvältä näyttää, samoin ilmansuodatin. Neulaventtiilistähän ei päälle näy, onko siinä vikaa. Kulutusosahan tuokin on...
Kipinä + bensaa luulisi riittävän... Polttomoottorihan on ikuisen vanha keksintö.
Osaisiko siis kukaan antaa seuraavia ohjeita tai vinkkejä tähän liittyen?