ma$$i kirjoitti:^samaa mieltä . Alakerrasta enemmä oisin huolissaa jos vettä päässy
ma$$i kirjoitti: Mutta jos on ruostunut niin saattaa mennä mäntä ja sylkkä uusiks ,
Aap- kirjoitti:ma$$i kirjoitti:^samaa mieltä . Alakerrasta enemmä oisin huolissaa jos vettä päässyma$$i kirjoitti: Mutta jos on ruostunut niin saattaa mennä mäntä ja sylkkä uusiks ,
Sen takia sanoinkin että tuskin pytty ja mäntä ruosteessa kun sanoit noin..
Hussemies99 kirjoitti:Miten on, tuleeko teidän husqvarnoista öljyä paljonkin putkesta? Kattelin vaa ku kaveri tuli vieree apikan kyykyllä niin ei ollu öljyntippaa missään, mutta mulla on katteissa ja vanteissa asti öljyä? Onkos teillä jotain selitystä tai jotain keinoa millä saisi loppumaan tämmösen öljyn roiskimisen, kun on suhteellisen rankkaa koko ajan olla putsaamasta öljyjä pois..
Hussemies99 kirjoitti:Miten on, tuleeko teidän husqvarnoista öljyä paljonkin putkesta? Kattelin vaa ku kaveri tuli vieree apikan kyykyllä niin ei ollu öljyntippaa missään, mutta mulla on katteissa ja vanteissa asti öljyä? Onkos teillä jotain selitystä tai jotain keinoa millä saisi loppumaan tämmösen öljyn roiskimisen, kun on suhteellisen rankkaa koko ajan olla putsaamasta öljyjä pois..
Twiksor kirjoitti:Hussemies99 kirjoitti:Miten on, tuleeko teidän husqvarnoista öljyä paljonkin putkesta? Kattelin vaa ku kaveri tuli vieree apikan kyykyllä niin ei ollu öljyntippaa missään, mutta mulla on katteissa ja vanteissa asti öljyä? Onkos teillä jotain selitystä tai jotain keinoa millä saisi loppumaan tämmösen öljyn roiskimisen, kun on suhteellisen rankkaa koko ajan olla putsaamasta öljyjä pois..
Itellä 2.5% öljyy ja kaasarin säädöt kohtuu hyvät niin ei paljoo öljyy tiputtele