Corile kirjoitti:Olis kevarin hankinta alla ja ei oikee osaa päättää millasta kattelis mutta tä näytti aika kivalta, kun on 4-tahti ja vähän muhkeamman kokonenkin, mutta kulkeeko tuo sitten ~90kg jantterin alla silleen että pärjää jos vaikka eksyy motarille, ja miten kamala lirinä on ääni vakio änkällä?
Onko miten vaikee saada edes pikkasen pirteemmäks?
Hyvin kulkee myös 90kg alla ja jopa 2-päällä, mikä tuli viime kesänä huomattua. Enpä usko et motarilla ihan jalkoihin jäät, mutta ohittamisestakaan on turha haaveilla, sillä oma pyörä menee sen 110-115 mun alla (85kg). Ite oon kuitenki kokenu tuon ihan riittäväks nopeudeks suomen teillä, vaikka vauhtiahan harvoin tuntuu olevan liikaa
Välit on kyl vakiona melko lyhyet, et jos huippuja haluu nii eturatasta pitäs varmaan vähän suurentaa.
Kait tätä sais sit viel isommal kaasaril sun muil pikkusen piristettyä ja jos enempi haluaa vauhtia niin 150cc on yks mahdollisuus.
Ite oon ollu pyörään tyytyväinen niitten vajaan 6000km aikana ja sama pyörä löytyisi luultavasti tallista jos olisin 16 kesäinen ja pitäisi kevaria uudestaan alkaa ostamaan.
Btw. oma pyörä myynnissä:
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... +%3E%3E&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=inline@status=F@id_bike_type=@id_sub_type=@id_make=106@id_model=3760@id_engine_model=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=@eng_type=@mileageFrom=@mileageTo=@id_domicile=@search=Hae+%3E%3E