Honda Shadow

Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 14.6.2010 16:49

Mittari näyttää lähes kilometreilleen oikein, laitoin auton ajamaan perässä, mittarin neula oli 100 kohdassa, autossa oli 98kmh, sitten 110 kohdalla autossa oli 112kmh ja auton mittari on gps:llä tarkistettu oikein. Sitä minäkin vähän mietinkin, että seoksissa vika, koska 5 vaihteella ei kiihdy enää abautti rallaa 5-6t kierrosten jälkeen, ja jos siitä kuitenkin lähtee kiihtymään, esim. pienoinen alamäki tulee vastaan niin pääsee ottamaan kierroksia, niin pääsee ~120kmh.
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 14.6.2010 18:49

Noista huipuista puheen ollen niin oma Varjo tuppaa kerää 4. vaihteel ihan hyvin sen 100km/h lasiin. Tietenkin jollain myrsky tuulilla, jäädään sinne 80-90km/h paikkeil 4. vaihteel, 5.vaihdetta on ihan turha heitää lasiin, mennään jonkun 80km/h.
Mutta siis, tasasella ja tyynellä säällä mennää 4. vaihteel 100km/h keposasti ja kun heittää 5. vaihteen niin mennään jotain 110km/h, hyväl tuuril. Viime kesänä kun testailin noita huippuja niin pieneen ylämäkeen mentiin n. 110km/h, 5.vaihteel. Tänä kesänä ollaan menty samaiseen ylämäkeen 105km/h. Varmaan saataisiin vanhat vauhdit takaisin kun jaksaisin tehä pienen, mutta kunnollisen huollon. Eli venttiilit tsekata, öljyt & öljynsuodatin vaihtaa. Viimeistään 50tkm kohtaan, täl hetkel ajettu 47 101km
Honda Shadow
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 22.6.2010 15:44

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Joksa_92
Pyörä:
Ducati st4s
Liittynyt:
24.3.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Joksa_92 » 22.6.2010 16:49

mustavi kirjoitti:Sääkarttoja katsellessa kiittää onneansa että Euroopan reissulle ei päässytkään. Olis ollu aika kostea reissu, siis väärältä puolelta kostea ;) Noh, Jussin jälkeen sitten Varjo pajalle. Onkohan kesäkuussa tullu edes 500km mittariin. Saksasta tulleita osiakaan ei ole viitsiny puuhailla kiinni ku piharemontin kannalt on ollut turhan koleaa. Mut eiköhän sitten tule taas reissattua kun kone on kunnossa.

Mites muilla, onko ollu tai tulossa reissuja?

kalajoella tuli käytyä
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id5855/
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 28.6.2010 15:24

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:24, muokattu yhteensä 1 kerran
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 29.6.2010 18:41

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Rasvasieppo
Pyörä:
Honda Varadero 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
18.6.2008 17:19

ViestiKirjoittanut Rasvasieppo » 29.6.2010 21:20

Kuinka paljon mustavi Bike World otti tuosta penkityksestä?
Vieläkö uskot satuihin?
eroakirkosta.fi
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 29.6.2010 21:48

mites on varjopojat, pistetäänkö v2 miitti pystyyn? komeettojaki ehkä olis jonki verra tulossa...
mustavi, ei tarvii huolehtia siitä jos motarilla vetää kaasu pohjassa pitempääkin, itse olen saman välin varrella ajanu samalla lailla moneenki otteeseen ja mitään vikoja ei oo tullu.
hyvin ainaki varre kulkee 2-päällä, alle 100km/h ei oo maantiellä ylämäessäkää tippunu ja vielä jopa autoista pääsee 100 alueella ohi :D
Kiitos anteeks ja näkemiin!
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 30.6.2010 1:23

Tänään kävin vähän pitempää lenkkiä heittämässä vakioputkilla ja kulki sen +120kmh, joten ilmeisesti putkilla on vaikutusta asiaan, kun lasereilla pääsee ~115kmh. Mutta lasereilla saa paljon paremmat äänet aikaan, joten ajan niillä, koska eihän tuota motarilla nelarilla kannata lähteäkään, turhaan syöpi vain bensaa. Ilmeisesti se vihellys-ääni mikä tulee paikoillaan kierrättäessä ja laskiessa on normaaleja imu-ääniä jotka putkien takia kuuluu selvempänä.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 30.6.2010 12:05

[ -
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Prenger
Pyörä:
Honda Shadow
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
29.5.2009 22:31

ViestiKirjoittanut Prenger » 1.7.2010 23:02

Jeps. Ihmeessä V2-miittinkiä pystyyn.
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 2.7.2010 17:18

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Rasvasieppo
Pyörä:
Honda Varadero 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
18.6.2008 17:19

ViestiKirjoittanut Rasvasieppo » 2.7.2010 23:07

mustavi kirjoitti:Hrmph. Kaasarit säädettynä ja synkattuna koneen valitus ja nuhaisuus on poissa. Eli eipä siellä suurempaa vikaa voi olla, koko hösötys kansivammasta ilmeisesti turhaa. No, hyvä näin. Pitäis ehkä ylen houkuttelevan terassikaljoittelun sijaan mennä illalla ajeleen :D


Ite oon huomannu saman Varaderon kanssa. Käytin laitteen tässä keväällä venttiilien säädössä ja kaasareiden synkkauksessa, niin nyt vääntö kasvoi huomattavasti etenkin alakierroksilla. Nykyään jaksaa mennä 3 vaihteella tyhjäkäynnillä tasaisella eteenpäin, kun ennen huoltoa ei jaksanut kakkosellakaan. :)
Vieläkö uskot satuihin?
eroakirkosta.fi
mustavi
Pyörä:
Honda VT125C Shadow 1999
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.4.2004 17:10

ViestiKirjoittanut mustavi » 7.7.2010 12:58

-
Viimeksi muokannut mustavi päivämäärä 3.7.2012 17:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Dexter__35
Pyörä:
Kymco super 8 4T -08, Victory Hammer 1731 cc
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.2.2008 22:43

ViestiKirjoittanut Dexter__35 » 7.7.2010 20:42

tekeekös joku ton v2 miittitopikin tonne miitti puolelle vai ollaanko sitä järjestämässä? voin toki itsekkin tehä tarvittaessa
Kiitos anteeks ja näkemiin!