2010 Ennen valmistetut olivat Japanista uitettuja Honda CR 125 pyöriä, joihin oli siis lätkästy HM:n runkonumero, valot ja muuta spesiaalikilkettä (enduroon vain 18" takavanne ja alustan säätö pehmeämmäksi, motossa taasen alusta säädetty jäykäksi, 17" laadukkaat motovanteet, brembon tai grimecan motojarrusetti). Täysiverisiä kilpapyöriä mitä sattui nyt saamaan kilpiin. Tehoa koneelta sen 40hp, vääntöä ei paljoa.
2010 Jälkeen olevat pyörät ovat kokonaan HM:n omaa käsiäalaa, tietysti nyt moottori Rotaxilta ja katteet kopioitu Hondalta. Nämä sitten enemmänkin kadulle suunnattu, halvemmat osat joten halvempi hinta. Ylimääräisiä sähköjäkin (saaste sun muita antureita) on pirusti ja painoa tullut täten lisää. TT:nä tehottomampi, alusta ei yhtä hyvä/hyvin säädettävä ja mahdollisesti sähkövikoja jos vertaa tuohon CR versioon.
Kokonaan eri pyöriä siis. Näyttävät hyvinkin samalta koska piti saada seuraaja CR versiolle kun Honda lopetti niiden valmistuksen.