jenääss kirjoitti:Huomenna siis vielä yksi yritys itse säätää venttiilit, sitten menee huoltoon säädettäväksi jos ei onnistu
Onko teillä jotain niksejä/vinkkejä miten ne kannattaa tarkistaa? Viimeks kun säädin niitä niin oli niin tuskasta käännellä ja väännellä rakotulkkia monelle mutkalle että mahtuu tunkemaan sen sinne väliin, ja jostain kolosta pitäis mahtua myös näkemään menikö se sinne väliin vai ei.
No rakotulkki väliin sillä se selvii?
Onko miten ajotukset katottu alhaalta?
Ja toi liikeeseen vienti, itse en veisi.
nää on näitä mun mielipiteitä taas
Ton pitäis selventää hommaa, 0,1mm imu ja 0.2mm pako ja voin sanoo että on tarkka noista, mutta kun järjellä tekee niin helposti onnistuu ILMAN ongelmia
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti