hengga96 kirjoitti:mites tota neulaventtiiliä nostetaan? kaasari tulvii ja tiputtaa bensaa tyhjäkäynnillä ja paikallaan jos hana jää auki..pariin kertaa putsattu kaasari eikä auta.
Mulla teki ihan samaa, oon ite vääntäny sitä palasta siinä mikä kannattelee sitä neulaventtiiliä. Pitäs vielä vähän enemmän vääntää kun valuttaa vieläkin välillä.
Jonku aikaa sit pistin viestiä, että tulppa paukkuu ku joutuu vähä kovemmille. Nii voiko johtua myös siitä et jos käy täyskaasulla vähä laihal ja tulppa saa liikaa lämpöö ?
Edit: Tässä ny ku oon pohtinu tota, nii esim eilen ku oli bensa hana kii nii teki samallailla ku joskus kun se "tulppa poksahtaa" nii, voi olla, että mulla loppuu kaasarista bensa ku sitä neulaventtiilii on nostettu... Mutta jos lasken sitä nii kaasari alkaa tulvii ja jos jätän sen tollee nii ei voi pommitella pidempiä matkoja kurkku auki. Alunperin toi toimi iha normaalisti ja sit alko valuttaa jonka takia sitä säädettiiin. Olisko ideoita ?
Edit2: Elikkäs joo eile ajoin vähä pidempää matkaa kehällä ja huomasin, että kyllä johtuu tästä, eli bensa loppuu kohokammiosta...!