Suzuki RG GAMMA 125

Sami R
Pyörä:
yamaha dt 125, honda monkey
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
23.10.2005 12:49

ViestiKirjoittanut Sami R » 19.4.2007 22:38

ei kellään olis lähettää mailiin gamman kytkentäkaavioo?
Turbo-Extra
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
15.11.2004 19:19

ViestiKirjoittanut Turbo-Extra » 20.4.2007 14:16

missä kaikissa kevareissa on sama vakiokaasari ku rg:ssä? iteltä löytys yks täydelline vakiokaasari ja ei oo sille käyttöö ni ostakee pois jos kiinnostaa jotakuta ;)
Jontsa-90
Paikkakunta:
Pornainen
Liittynyt:
9.4.2006 19:30

ViestiKirjoittanut Jontsa-90 » 21.4.2007 16:33

Moi.

En jaksanut lukea koko topicia läpi niin kysyn nyt suoraan. Miten olisi helpoin tapa saada gammani perää korotettua ja jäykennettyä.
Toinen on että miksi täys kaasulla hyytyy mutta kun kaasuttaa hiljakseen niin kiihtyy hyvin vitoselle asti mut ei kutoselle?
"Nyt jännittää" Sano mummo kun uutta kahvinkeitintä osti!
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 21.4.2007 21:59

Jontsa-90 kirjoitti:Moi.

En jaksanut lukea koko topicia läpi niin kysyn nyt suoraan. Miten olisi helpoin tapa saada gammani perää korotettua ja jäykennettyä.
Toinen on että miksi täys kaasulla hyytyy mutta kun kaasuttaa hiljakseen niin kiihtyy hyvin vitoselle asti mut ei kutoselle?


Rakennet siihen takajousen ja takahaarukan korvakkeeseen koropalan joka korottaa jousen kiinnityspistettä. Jäykistämisestä sitten en tiedä mitään...
jupppe
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
11.12.2005 23:55

ViestiKirjoittanut jupppe » 21.4.2007 22:05

Jontsa-90 kirjoitti:Moi.

En jaksanut lukea koko topicia läpi niin kysyn nyt suoraan. Miten olisi helpoin tapa saada gammani perää korotettua ja jäykennettyä.
Toinen on että miksi täys kaasulla hyytyy mutta kun kaasuttaa hiljakseen niin kiihtyy hyvin vitoselle asti mut ei kutoselle?


Liian pieni suutin.
Jeejee
Jontsa-90
Paikkakunta:
Pornainen
Liittynyt:
9.4.2006 19:30

ViestiKirjoittanut Jontsa-90 » 24.4.2007 23:29

Kiitokseni.
"Nyt jännittää" Sano mummo kun uutta kahvinkeitintä osti!
Sami R
Pyörä:
yamaha dt 125, honda monkey
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
23.10.2005 12:49

ViestiKirjoittanut Sami R » 25.4.2007 22:56

mites se tuorevoiteluöljy pumpun säätäminen onnistuu?
Niko901
Pyörä:
SUZUKI DR 350&BUELL CYCLONE 1200
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
29.10.2004 21:43

ViestiKirjoittanut Niko901 » 30.4.2007 20:54

Moro, itsellä toi rg ei taida olla gamma, vaan normi rg, katteissa lukee rgr, vaikuttaisi -89/-90 vuosimallille?

Siitä on kaikki osat tulossa myyntiin, kun kerkeän vaan purkaa kaiken, siitä siis saa halvalla osaa jos joku foorumilta tarvitsee.

YV:llä voi kysellä
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 30.4.2007 21:38

Niko901 kirjoitti:Moro, itsellä toi rg ei taida olla gamma, vaan normi rg, katteissa lukee rgr, vaikuttaisi -89/-90 vuosimallille?

Siitä on kaikki osat tulossa myyntiin, kun kerkeän vaan purkaa kaiken, siitä siis saa halvalla osaa jos joku foorumilta tarvitsee.

YV:llä voi kysellä


Kyllä se on Suzuki RG GAMMA.
Siinä RG:n nimessa joka on katteiden tarroissa viimeinen kirjain on kreikan kielen GAMMA-kirjain, muistuttaa puolikasta F-kirjainta tai R-kirjainta.
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 30.4.2007 21:38

Niko901 kirjoitti:Moro, itsellä toi rg ei taida olla gamma, vaan normi rg, katteissa lukee rgr, vaikuttaisi -89/-90 vuosimallille?

Siitä on kaikki osat tulossa myyntiin, kun kerkeän vaan purkaa kaiken, siitä siis saa halvalla osaa jos joku foorumilta tarvitsee.

YV:llä voi kysellä


Kyllä se on Suzuki RG GAMMA.
Siinä RG:n nimessa joka on katteiden tarroissa viimeinen kirjain on kreikan kielen GAMMA-kirjain, muistuttaa puolikasta F-kirjainta tai R-kirjainta.
puukaasari
Pyörä:
Aprilia AF1 & Suzuki RG
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2006 11:03

ViestiKirjoittanut puukaasari » 30.4.2007 21:38

Niko901 kirjoitti:Moro, itsellä toi rg ei taida olla gamma, vaan normi rg, katteissa lukee rgr, vaikuttaisi -89/-90 vuosimallille?

Siitä on kaikki osat tulossa myyntiin, kun kerkeän vaan purkaa kaiken, siitä siis saa halvalla osaa jos joku foorumilta tarvitsee.

YV:llä voi kysellä


Kyllä se on Suzuki RG GAMMA.
Siinä RG:n nimessa joka on katteiden tarroissa viimeinen kirjain on kreikan kielen GAMMA-kirjain, muistuttaa puolikasta F-kirjainta tai R-kirjainta.
Turbo-Extra
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
15.11.2004 19:19

ViestiKirjoittanut Turbo-Extra » 5.5.2007 12:44

miultakii löytys osia et kannattaa kysellä ;) kävin ostamassa just äske itelleni toisen alakerrankii :D
S
Paikkakunta:
Suomussalmi
Liittynyt:
14.4.2005 21:50

ViestiKirjoittanut S » 7.5.2007 18:08

Melko turha kysymys,mutta olen kuullut että gammat on kauheita kierrosvehkeitä ja ottaa kuulemma 18000 kiekkaa minuutissa :o Pitääkö paikkkaansa vai onko minua kusetettu ja pahasti?
Viilattu 50cc Airsal+alakauttanen Arrow kusarissa ja kulkee täyzii!
jupppe
Paikkakunta:
Eurajoki
Liittynyt:
11.12.2005 23:55

ViestiKirjoittanut jupppe » 7.5.2007 18:46

S kirjoitti:Melko turha kysymys,mutta olen kuullut että gammat on kauheita kierrosvehkeitä ja ottaa kuulemma 18000 kiekkaa minuutissa :o Pitääkö paikkkaansa vai onko minua kusetettu ja pahasti?


Sua on kusetettu ja pahasti :D
Jeejee
Creedom
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
24.3.2007 15:48

ViestiKirjoittanut Creedom » 16.5.2007 11:25

onko kellään ylimäärästä ilmaruuvia tohon gamman kaasariin, olis tarvetta.
Fashions fade, real style last forever