poekka kirjoitti:NäsäriRacing kirjoitti:poekka kirjoitti:ei tarvi. kokeile lorauttaa tilkka bensaa tulpanreijästä ja sitten kokeile käyntiin.
Mutta sitten oma asia. Eli saako mistään ostettua tankin takaosassa olevia kumisia juttuja jotka estävät tankkia heilumasta sivuttaissuunnassa? Meinaa oma nytkyy ja ei meinaa autaa vaikka kiristää ku on jo valmiiksi tosi kireällä..
Ei ees lupaile
Sitten lähtisin ettimään vikaa kipinänpuolelta, tosin itsekkin kun käynnistelin pitkästä aikaa niin sai starttia ainakin näillä pakkasilla hakata aika kauan
Tietääkö kukaan että onko parkkipolttimon kanta t10 vai mikä? ei viitti alkaa kylmässä tallissa ite ruuvaileen irti...
poekka kirjoitti:Säilytätkö hondaa kylmässä? Jos säilytät nii yritä saada Se pariksi tunniksi lämpimään, Ja yritä sitten. Suuttimet pitäs olla talvella isommat joten vaikeuttaa käynnistystä.
sampul1 kirjoitti:Mitä tommonen Nasse menee A1-tehoissa? ennen ku kukaan sanoo "osta nelari", mulla on CBR Mietin vaan että mitä maksais TT setti&putki&yms jutut, jos ostais A1 NSR ja pistäisin TT.
sampul1 kirjoitti:Mitä tommonen Nasse menee A1-tehoissa? ennen ku kukaan sanoo "osta nelari", mulla on CBR Mietin vaan että mitä maksais TT setti&putki&yms jutut, jos ostais A1 NSR ja pistäisin TT.
NäsäriRacing kirjoitti:Millaset kierteet -01 näsärin koneen takimmaisessa pultissa on ? onko ihan normi kierteet ?