Tilattiin briteistä mitakan sylinterisarja, jos joku vois kertoo onko siitä mihinkään
Allupallu1 kirjoitti:Olisi kysyttävää tuosta täystehoiseksi laitosta. Tuo kaasarin neula niin mitenkäs se oikeen otetaan tuosta dellorton vhst:stä irti kun siinä on vielä neulan ja vaijeein ja jousen välissä semmoinen "kiinnikeholkki" joka estää sitä neulaa tulemasta ulos sieltä kaasarista, että mitenkäs se pitäisi saada siitä irti? Ja miten paha on jos ei säädä sitä neulan paikkaa vaikka laittaa muut kaasarin tt hilppeet?
AapoV kirjoitti:Mulla tuli sylinterisetin mukana ohje, että ekat sata mailia (160km) max. 8000rpm, sitten sata mailia max. 9000rpm jne. En nyt osaa sanoa onko oikeasti parempi sisäänajotapa kuin 24kantin viestissä, mutta on se ainakin todella varman päälle. Ja pari ihan perusjuttua: vaihtelevat kierrokset, ei tasakaasua pitkän matkaa, rauhallista ajoa varsinkin alkuun ja ensimmäiset kilometrit aina liikkeelle lähdettäessä, huolellinen lämmitys, ja lisäöljyä tankkiin (mulla oli aluksi +3-3,5%, joka on ehkä vähän liikaakin ja pikkuhiljaa vähentää, nyt ehkä +1%).
flimmeri kirjoitti:Mikähän tässä mättää, apikassa on nyt vakioputki ja kurilaippa paikallaan ja pipecross ilmanputsari ja ps 125 ja ts 70. Kutosella ei jaksa mennä kunnnolla ja vauhtia saa kelattua maksimissaan vähän päälle 100, 5 vaihteella pääsee päälle 90 ja kierrokset on jossain 9-10 tonnissa.
Kaverin aprilia vuosimalli 01, jossa pelkästään luultavasti ilmanputsariin tehty jotain kelaa vauhtia päälle 140.
Välithän tossa taitaa olla nyt 14/40-49.