Kymco Quannon 125

Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 10.8.2010 23:18

En oo varma nuosta sun oireiden kuvauksista mut itellä ainakin oli semmonen tilanne että tuntui vääntö kadonneen ja ettei kierroksetkaa juuri noussu ajaessa varmaankaan tuon 6 k yli ja koko tilanne hoitu tosiaan pelkällä moottoriöljyjen vaihdolla. Onko sulla siis kanuunas ne tehtaan öljyt sisäs? voi olla ettei oo mitää parasta laatua nimittäin :)
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 10.8.2010 23:25

Matsee kirjoitti:En oo varma nuosta sun oireiden kuvauksista mut itellä ainakin oli semmonen tilanne että tuntui vääntö kadonneen ja ettei kierroksetkaa juuri noussu ajaessa varmaankaan tuon 6 k yli ja koko tilanne hoitu tosiaan pelkällä moottoriöljyjen vaihdolla. Onko sulla siis kanuunas ne tehtaan öljyt sisäs? voi olla ettei oo mitää parasta laatua nimittäin :)


Joo, nehän siellä on... Ite oon sitä mieltä että siitä johtuu mutta isä inttää vastaan ja ei suostu öljyä ostamaan.. Sano vaan että siel huollos saavat korjata. Joten kustannan ne öljyt ite.. :D . Oisko mitään ehotusta minkämerkkistä öljyy kannattais ettiä?
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 10.8.2010 23:53

Vaikka jos olisikin se tilanne ettei noista öljyistä johtuisikaan niin jokatapauksessa suosittelen lämpimästi ne silti vaihtamaan :D Pro Hondaa oon ite käyttäny ainakin tuos pyörässä. Sitä ne ainakin MotoSeinäjoessa (jälleenmyyntipaikka) löivät kätee ja suosittelivat ku kyselin tuohon pyörää öljyä.
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 11.8.2010 0:05

Joo, vaihdan ne jokatapauksessa. Toivottavasti se on vaan siinä. Mutta kerron sit kun oon ne vaihtanu, et tapahtuko mitään. Kiitos näistä neuvoista
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 11.8.2010 13:45

aikasemmin oon jo sanonu jolleki tällä samalla topicilla että alkuperäset öljyt vittuun heti ku pyörä saapuu pihaan! :D ostat mitä tahansa öljyä joka on tarkoitettu moottoripyörään, merkillä ei tässä mopossa ole väliä, kunhan ei oo mitään alle 20e 4litraa. Itse oon aina käyttäny minimaneissa olevaa Valvolinea, 30e 4litraa ja toimii helvetin hyvin niin kanuunassa kuin kikserissä, sekä kotarissakin!!!
Ride Your Heart Out!
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 11.8.2010 17:11

Joo. No onse kumma kun en saa edes öljyjä vaihdettua.. Tuo öljynpoistoruuvi ei oikeen tykkää avautua... Se on mentävä yrittämään uuestaan...
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 11.8.2010 23:49

:DD kyllä se siitä. Kunnon työkaluilla ja työtavoilla nii kyllä kaikki hoituu :)
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 12.8.2010 16:54

no sain väännettyä ne kunnon työkalutkin kasaan. No huomenna huolto niin vaihtavat sit siellä...
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 12.8.2010 23:32

no on mulla ainakin aina hoitunut normaalilla lenkkiavaimella taikka hylsyavaamella :) mutta joo asiasta kirvekseen eli ois nyt tarkotuksena aloittaa jonkin asteinen projekti tuosta, mutta ongelma ny vaa että mitä siihen nyt oikeen keksisi :D Heitelkääs jotai ideoita mikä vois sopia tuoho pyörää. :)
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 13.8.2010 11:04

perse taivaisiin, kaks normi lamppua eteen, pieni sievä pohjapanssari, jos mahdollista otat perän r6sesta tai 00 750 kikseristä. sitte taakse niin levee takanakki että melkeen ketjut hinkkaa siihen. maalaat helmiäis valkosella ja pistät vauvan siniset liekkiteippaukset. sekä teet rosterista jalkatappien taustat ja ketjunsuojan. racing tyylinen äänenvaimennin ja kiillotat rungon! siinä olis hieno pyörä ;)
Ride Your Heart Out!
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 13.8.2010 21:21

mut jos vaan normi pikkutuuninkia haluat niin perse taivaaseen, levee nakki, lednauhaa valojen alareunaan tai vielä parempi ympäriinsä. lednauhalla saa myös helvetin hienot vilkut ;)
Ride Your Heart Out!
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 14.8.2010 22:05

Joo lähtökohtana kumminki on se etten mä ala katteille varmaan mitää kummempaa tekemään.. Kai sitä vois ainakin lähteä kokeilemaan tuota perseen nostoa ja jotai lediä katteen sisään ;) sit ehkä jos laittais xenonit ainakin toiseen umpioista nii aijettä.. tuon perseennoston jälkeen vois kokeillakin tuon etupleksin tummentamista ku ei keula välttämättä yhtä massiiviselta vaikuttaisi.

Vielä kun sais vaan aikaseks ruveta hommiin.. :D
MikMak`
Pyörä:
Kymco Quannon '10
Paikkakunta:
Lohikoski Hoodz @ JKL
Liittynyt:
16.5.2010 22:43

ViestiKirjoittanut MikMak` » 14.8.2010 22:48

Nakista hetkekeks tohon asiaan. Eli huollossa sanottiin että kaasarin putsasivat ja toimi jo paremmin, ajavat viel nyt vkl pikku lenkin sillä, varmistaakseen että se toimii. Niin ei tartte pian viedä takas huoltoon.
Mutta nakkiin takasin. Perän nosto nyt ainakin tois sitä ilmettä hyvin=) Ja leveempi takanakki. Ei tuu nyt muuta mieleen.
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 15.8.2010 1:46

led nauha on kuin piste in päälle ;) itella on tuo koropala kiinni ja voin sanoa että näyttää jo pyörältä sen kanssa! :) kurkatkaa kalleriasta :)
Ride Your Heart Out!
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 15.8.2010 16:20

Jeps. Minkähä levyne rinkula tolle vanteelle ois se aikalailla maksimi? Jos vilkut tekis ledinauhalla nii joutuuko pistämään uuden releen?

eli hankinta/työlistaa
* Uus tankinsuojus
* Ledinauhaa josta vilkut umpion sisään.
* Xenon-muutossarjaa
* Koropala
* etupleksin tummennus

Jos kuiduttaa osais nii vois korvata tuon takapenkin omatekoisella ;) Tai eipä sekää oo muutaku opettelemaan.