Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

betarska
Pyörä:
KTM Duke 125 , Beta RR Track Motard
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
1.6.2012 8:20
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut betarska » 23.4.2013 8:32

Joo kyseinen pärrä tulisi kohta hankkia itsellekkin ..
Mites vetääkö vertoja ktm dukelle kiihtyvyydessä?
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 23.4.2013 11:05

Oma husku ainakin jätti kaverin duken muutamalla metrillä. Ei niissä kiihtyvyyksissä ole oikeesti mitään eroa näissä nestejäähyminarelleissa.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
tumpula24
Pyörä:
Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
19.5.2011 18:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut tumpula24 » 23.4.2013 19:57

Pitäs ketjut ja rattaat vaihtaa 520 jakosiin eturatas ois 12, takaratas 48 että minkäs pituset ketjut tarttis? 120 lenkkiä?

http://www.mpt.fi/index.php?ukey=produc ... ctID=42937

eikös tuon pitäisi sopia?
THElias
Liittynyt:
21.9.2011 20:20
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut THElias » 23.4.2013 22:06

Noniin sähköstartti korjattii mut mittaristo on edelleen pimeä.. uus akku on. katoin ne sulakkeet mitkä on siin starttireleen kyljessä ne oli ok. olisiko jtn neuvoa mikä olisi vialla?
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 24.4.2013 11:08

AceFin kirjoitti:Oma husku ainakin jätti kaverin duken muutamalla metrillä. Ei niissä kiihtyvyyksissä ole oikeesti mitään eroa näissä nestejäähyminarelleissa.


[nusnus]Eihän dukessa ole minarellin konetta.[nusnus]
Mut joo molemmissa 11kw ja viivat käytännössä kuskista kiinni, kumpivain voi voittaa.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Rosecenze
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 '11
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
30.7.2012 22:32
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Rosecenze » 24.4.2013 15:42

Sopiiko joku näistä hussen vakio kilventelineen paikalle:

http://www.race-styles.com/en/show_subc ... pe=asc&nr=

http://www.mp-racing.fi/takalokarin-jat ... -8234.html

Vai osaatteko neuvoa jotain kätsympää tuon nykyisen lapion tilalle (Ko en oo mikään hirvee bensalenkkari :roll: )?
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Stål » 24.4.2013 16:04

tumpula24 kirjoitti:Pitäs ketjut ja rattaat vaihtaa 520 jakosiin eturatas ois 12, takaratas 48 että minkäs pituset ketjut tarttis? 120 lenkkiä?

120 lenkistäkin pitää muutama pätkästä pois. Itellä oli 12-47 enkä ottais sitä lyhyempiä. Tiedä sitten onko yhellä hampilla mitään väliä :D
Rosecenze kirjoitti:Sopiiko joku näistä hussen vakio kilventelineen paikalle:

http://www.race-styles.com/en/show_subc ... pe=asc&nr=

http://www.mp-racing.fi/takalokarin-jat ... -8234.html

Vai osaatteko neuvoa jotain kätsympää tuon nykyisen lapion tilalle (Ko en oo mikään hirvee bensalenkkari :roll: )?

Kyllä sopii. Ite ottaisin tällasen http://www.mc-scatter.com/moottoripyori ... 16375.html missä tuo valo on tuon muotonen. Sen saa kivasti myötäilemään lipan muotoa.
Husaberg FS 570
tumpula24
Pyörä:
Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
19.5.2011 18:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut tumpula24 » 24.4.2013 16:10

Tilalle saa vaikka minkä kilventelineen tarvii vain liittää 3 johtoa yhteen ja laittaa se kiinni johonkin itellä on kilventeline takalipassa pulteilla kiinni.

http://www.katafori.fi/dice_takalippa_p ... a_lampulla

vaikka tommonen.
_Maxiii_
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
13.8.2012 12:07
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut _Maxiii_ » 26.4.2013 19:55

Tässä vähä lueskellu huvikseen läpi tätä keskustelua nii aika ihme juttuja keksitään laittaa kyseiseen pyörää?
Toi koropala on kyll ihme juttu mun mielestä sitä ei pitäisi laittaa mihinkää pyörään pilaa vaan ajettavuuden, tää hussehan on aikalailla kopioitu enduro pyörästä nii miksi ihmeessä perän pitäisi sojottaa taivaaseen ku ei endurossakaa tarvii?? jos aikoo ajaa paljon 2päällä nii voi harkita kireempää iskaria, itteni mielestä juuri sopivan kiree iskari.
Sitten minkä takia tähän pitää laittaa twin air ilmanputsari , eikös näissä oo paperisuodatin niiku melkee kaikissa katu prätkissäki eli toimii hyvin ellei aja jossain niii että vettä on tankoo myöten, itte en oo edes menny kattoo sinne ku toimii iha hyvin ja jos laittaa ton leovincen kokoputken nii tarviiko muka sillonkaa alkaa pelaa noitten suodattimien ja suuttimien kaa, eikö riitä ku kääntää seosruuvia sen verran et saa seokset kohalleen? ja kaikki ne jotka on harkinnu ostaa hussen nelaria nii on hyvä pyörä yamahan kone, voi paukuttaa iha kunnolla menemää kestää kyllä :D hahha
Korjatkaa jos olen väärässä.
tumpula24
Pyörä:
Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
19.5.2011 18:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut tumpula24 » 26.4.2013 20:24

Se perä on kyllä matalalla ainakin näissä normi malleissa hermusessa korkeammalla, saattaa olla että ajettavuus huononee koropalalla mutta omasta mielestä ainaki ajoasento parani paljon! Iskari kyllä menee kun pääasiassa yksin ajelee mutta 2 päällä on vähän turhan löysä. Itsekkin oon pysyny tuon paperisuodattimen kannalla turhaa sitä näihin vehkeisiin vaihtaa kun pääasiassa tiellä ajellaan, eri asia jossain krossi vehkeissä. Suutin pitää vaihtaa! käy jo vakioputkellakin laihalla, näki kyllä heti tulpasta että kävi liian laihalla pahimmillaan voi polttaa mäntään reijän.
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 26.4.2013 20:27

seosruuvi vaikuttaa lähinnä pintakaasuun ja tyhjäkäyntiin. itellä ainaki paukutti putkessa ja booas aivan perkeleesti änkän vaihdon jälkeen, 132 & 40 suuttimilla alkoi toimimaan kunnolla. vakioputsaria ei voi pestä tai öljytä eikä se toimi kovin hyvin kostealla kelillä, toisinkuin twinair.
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
tumpula24
Pyörä:
Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
19.5.2011 18:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut tumpula24 » 26.4.2013 20:28

näin btw _Maxiii_ kun sää osaat tolla hussella keulia niin milläs vaihteella lähet keulii :D 2 vaihteellakin kauheeta repimistä. Varmaan kyllä taidoistakin kiinni :D
tumpula24
Pyörä:
Husqvarna sms4 125
Liittynyt:
19.5.2011 18:43
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut tumpula24 » 26.4.2013 20:30

Bomb3ri kirjoitti:vakioputsaria ei voi pestä tai öljytä eikä se toimi kovin hyvin kostealla kelillä, toisinkuin twinair.


Itellä ei oo kyllä ollu mitään ongelmaa vakioputsarin kanssa millään kelillä :s
Bomb3ri
Pyörä:
Suzuki DR-Z 400 SM 2006 Husqvarna smr 125 2010 (ex) Skyteam st 125 monkey 2013 (ex) Skyteam monkey 50 2011 (ex)
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
8.5.2011 19:52
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut Bomb3ri » 26.4.2013 20:48

itellä kosteessa +5 kelissä tuntuu hirveän laiskalle, mutta kuivassa kelissä taas toimii hyvin. twinairilla ei ole samaa ongelmaa :s
Motorcycling - It's not the destination, it's the journey.
_Maxiii_
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Liittynyt:
13.8.2012 12:07
Re: Husqvarna SMS 4 125 & TE 125

ViestiKirjoittanut _Maxiii_ » 26.4.2013 20:52

Joo no mä en kyllä oo mitää suuttimia vaihdellu änkän vaihdon jälkee seosruuvista vaa rikkaamalle ja vakio suodattimella mennään on toiminu moitteettomasti :D keulimisesta sen verran että, ite tykkään aina nostaa 2 vaihteella rennosti toki 3 vaihteellaki saa ylös ku laittaaa vasemman jalan matkustaja tapin päälle ja sit jostain 45kmh reipas kytkinpommi ja nykäsee keulan ylös, ympyrä keulimiset 1 vaihteella. Reeniä vaa nii kyllä lähtee :D