Yamaha WR125X/R

mmkko
Pyörä:
EXYahama Wr 2010, KTM Duke 2012
Liittynyt:
19.12.2009 14:03
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut mmkko » 18.4.2013 14:36

Vaihoitko vaan änkän vain koko putkiston ? jos vaihdot koko putkiston kait muisit tukkia sen pakokaasujen kierrätyys järjestelmän letkun :) sekin voisi olla yksi syy
lazziix
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Tussula
Liittynyt:
7.2.2011 23:01
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut lazziix » 18.4.2013 16:32

Mä en kyllä jaksa tuota uskoa että se katalysaattorin ilma letkun tukkiminen vaikuttaa yhtään mihinkään (muutakun katalysaattorin toimintaan) kun siellä kulkee ilma putkeen, joka tehostaa katalysaattorin toimintaa, eikä sieltä putkesta mene ilmanputsariin päin mitään :lol:
mmkko
Pyörä:
EXYahama Wr 2010, KTM Duke 2012
Liittynyt:
19.12.2009 14:03
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut mmkko » 18.4.2013 17:16

Ainakin vakioputkella kun sormella painoi sen letkun kasaan, ääni muuttui :D
shelderi
Liittynyt:
3.3.2012 13:00
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut shelderi » 18.4.2013 18:53

niin noihin aiempiin viesteihin, luultavasti johtuu tuosta ketjujen löyhyydestä, aiemmin kun vaihdoin ketjut ja rattaat niin katsoin että tuli kireälle mutta nyt tarkistin niin löysällä olivat ja eivätpä olleet kovin rasvaisetkaan. Eiku vaan hommia tekemään...
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 18.4.2013 21:08

shelderi kirjoitti:niin noihin aiempiin viesteihin, luultavasti johtuu tuosta ketjujen löyhyydestä, aiemmin kun vaihdoin ketjut ja rattaat niin katsoin että tuli kireälle mutta nyt tarkistin niin löysällä olivat ja eivätpä olleet kovin rasvaisetkaan. Eiku vaan hommia tekemään...

Pikkujuttuja tommoset :lol:

Jos on 428 ketjut ni kannattaa pitää tarkkaa hulta niistä t.lohkossa reikä.
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 18.4.2013 21:47

Eikö kukaan ole tehnyt eturattaalle ketjusuojaa joka estää magneton rikkoontumisen jos ketjut katkeaa?
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 18.4.2013 22:17

Murska Arska kirjoitti:Eikö kukaan ole tehnyt eturattaalle ketjusuojaa joka estää magneton rikkoontumisen jos ketjut katkeaa?

Tuskin, ei olis kyllä iso homma tehä metallista semmosta :D
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 18.4.2013 23:11

Pitkään miettiny, varmaan viikonloppuna teen jos ehin.
Riittääkö vajaa millin paksunen pelti? Ois tallissa galvanoitua, niin ei tarttis ees maalata. :)
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 18.4.2013 23:45

LeKe96 kirjoitti:Pitkään miettiny, varmaan viikonloppuna teen jos ehin.
Riittääkö vajaa millin paksunen pelti? Ois tallissa galvanoitua, niin ei tarttis ees maalata. :)

Uskosin et riittää !

Toi milline varmaa taittuu ja antaa sen verran periks et mitää vakavaa et mitää jälkii ei tuu :)

Ja mitäs väli sillä värillä kun se sinne ketjusuojan taakke jää? :P
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 19.4.2013 0:50

Nii eihän sillä ookkaa, vähän turhalta tuntuu vaan tommosta pikkuosaa alkaa maalailee. :D
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 19.4.2013 6:16

Ei riitä millinen, taipuu kun lakritsi. Paksuutta saa olla helposti 3-4mm että kestää ketjujen iskut, sopivaa lattarautaa saa kaupasta, siitä taivuttelee ja hitsaa kiinnityspisteet.
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 19.4.2013 8:38

Löytyy 2.5mm himasta, riittäiskö?
Sitäkin huono taitella kun ei siihen tarkoitukseen oo välineitä.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Murska
Liittynyt:
8.8.2011 20:37
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Murska » 19.4.2013 10:41

On se 2.5mm parempi kuin ei mitään, alkaa olla aika minimi paksuus suojaraudalle.
EeeGee
Liittynyt:
19.7.2011 3:40
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut EeeGee » 19.4.2013 14:16

.
Viimeksi muokannut EeeGee päivämäärä 19.4.2013 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Yamaha WR125X/R

ViestiKirjoittanut Alexir » 19.4.2013 14:23

Murska Arska kirjoitti:Ei riitä millinen, taipuu kun lakritsi. Paksuutta saa olla helposti 3-4mm että kestää ketjujen iskut, sopivaa lattarautaa saa kaupasta, siitä taivuttelee ja hitsaa kiinnityspisteet.

Mutta vaikka se antaa periksi niin silti se SUOJARAUTA ottaa sen iskun ja toivonmukaan estää lohkon halkeamisen :)
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti