nikulas kirjoitti:Loisto ostos tuli tehtyä ! 200¤ tämmönen roju.. Kilvissä ja katteet automaalarilla maalautettu pari vuotta sitten (katteet erinomaiset). Entinen omistaja luuli vissiin että se oli paskana ja teki mielellään kaupat. Totuus oli vain kiertokangen vaihto ja uudet runkolaakerit. Ja sylinterilläkin ajettu luultavasti alle 1000.
eskoal kirjoitti:nikulas kirjoitti:Loisto ostos tuli tehtyä ! 200¤ tämmönen roju.. Kilvissä ja katteet automaalarilla maalautettu pari vuotta sitten (katteet erinomaiset). Entinen omistaja luuli vissiin että se oli paskana ja teki mielellään kaupat. Totuus oli vain kiertokangen vaihto ja uudet runkolaakerit. Ja sylinterilläkin ajettu luultavasti alle 1000.
Eli siis edellinenomistaja oli oikeassa, aika paskanahan se oli jos tarvi kanki ja runkolaakerit uusia
Iigel kirjoitti:Porukka kyllästynyttä äriköihin?
Itellä tuli pienoinen pulma vastaan, sylinteri jo 55,40mm eli 1,4mm ylikoossa.
Männän löytyminen aika työlästä, mistä muut ootte tilannu mäntiä?
Entä miten pitkällä muilla on jo ylikoolla?
Onneksi itsellä on jo toinen sylinteri joka vasta 0,5mm ylikoossa mutten sitä haluaisi vielä laitaa käyttöön
Bemaristi kirjoitti:Tietääkö kukaan Suzuki Gamma RG:n pakokaasusäätimen asennosta ilman virtaa, tai virran ollessa päällä? Kiitos.
Bemaristi kirjoitti:Minulla on siis sellainen ongelma, että kun pakokaasusäädin kiertyy, niin huomattavaa tehon muutosta ei tapahdu? huippukierrokset eivät siis nouse juurikaan yli yhdeksäntuhannen? Voiko säädin olla kasattu väärin? (johto ylös päin) ?