ituhippi kirjoitti:Hmm mutta tuo 130-140 tuntuu kuitenkin aika vähältä mittariin
kaverin cbr jossa ei ole muuta ku leo vincen putkisto, menee 130 mittariin
Joku 140 oikeeta kuulostais korvaan paremmalta... saako tuohon 180-200cc pyttyjä? Tarviikohan tehä mitään muutoksia jos noin ison laittaa?
EN SANO VARMAKSI, mutta tuskin saat 180-200cc sylinteriä mahtumaan enään siihen rungoon.. tulee olemaan liian tiukkaa.
no tuota nopeutta ajatellen,jos laitat nyt vaikka nämä osat kiinni:
Putkisto/änkkä
ilmanputsari(tietenkin avarempi)
150cc sylinteri setti,jossa kaikki tarvittavat hilpeet kuten, kireämpi nokka-akseli jne..
30mm kaasari kiihdytyspumpulla ja suuttimet
vakio kansi avarrettuna ja madallettuna,jotta se sopii paikalleen.
Yksi tyyppi tällä foorumilla omistaa kyseisen setin, mutta ne ovat laitettu vain derbi sendaan, joten ei ole eroa ku sama kone. Tyyppi oli saanut huipuiksi 135 km/h ja jos nyt mietitään sinulle tulevaa nopeutta niin se luultavasti on 135+10? ,koska sulla ei ole niin paljon ilmanvastusta tässä riejussa kuin tuossa derbissä.