Aprilia SX/RX125

8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 29.8.2013 9:57

reziner kirjoitti:Raven ohjausboxi on tarkotettu vanhempiin apikkoihin, mut sx/rx kaikissa menee ilman, koska cdi toimii samalla raven ohjausboxina


Mutta cdi boksia ei tartte porata?
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Aap- » 29.8.2013 10:45

CDI pitää porata, että rave1 toimii.
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 29.8.2013 15:31

Mitkäs mahikset siinä on epäonnistua? :D Millasella terällä siitä kolosta läpi? Mites täytyskö vaihtaa suutinta ku nyt on kiintee korotettu laippa?
Jö0nä
Pyörä:
3x Suzuki PV, Aprilia RX 125 -08
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.2.2009 11:29
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Jö0nä » 29.8.2013 16:47

Semmosella terällä joka on sopiva siihe koloon ja siitä vaa kokonaa läpi. Helppo homma ja täytä se reikä vaikka silikoonilla tai teippaa umpeen.
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut j|m| » 29.8.2013 17:06

8ade8 kirjoitti:Mitkäs mahikset siinä on epäonnistua? :D Millasella terällä siitä kolosta läpi? Mites täytyskö vaihtaa suutinta ku nyt on kiintee korotettu laippa?


3mm terällä. Epäonnistuminen on mahdotonta jos ÄO on kengänkokoa suurempi
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 29.8.2013 21:48

Eikös se poraus poista vaan rajottimen? Miten se vaikuttaa raveen?
Derton
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Derton » 29.8.2013 22:00

Ei RAVE1 ilman sitä toimi, ko se CDI kertoo solenoidille määrätysä kierrosluvussa että millon kiskasta laipan vaijeria. Samalla poistaa rajottimen, eli siirtyy TT ohjelmaan.
j|m|
Pyörä:
ex Yamaha DT 50x, ex Aprilia 125 SX, ex Husqvarna 610 SM, Suzuki RM 250 valkokilpi
Liittynyt:
16.1.2011 13:14
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut j|m| » 31.8.2013 4:01

Mitäköhän tekis ton takajarrusatulan kaa? Mäntä ihan jumissa eikä liikahtanukkaa vaikka liotti bensassa 3h ja yritti paineilmalla. Pitäskö yrittää vasaralla hakkaa ees sisäänpäin jos se siitä tokenis? :paha: Kävisköhän RS satula ja kiinnike päikseen jos alkuperäisellä heittäs vesilintua?
Ohessa kuva http://purkuosat.net/images/RS12508/SDC15769.JPG Kaiken lisäksi ostin uudet jarrupalat joiden piti olla alkup. vastaavat mutta olipahan taas "pikkusen" viilaamista eli sieltä täältä ~8x4mm paloja pois ja hiomakiveä vasten piti ohentaa alustaa yms. :roll:
PiuhaPoika
Liittynyt:
25.8.2013 12:44
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut PiuhaPoika » 1.9.2013 0:42

Millaset tehoerot ovat aprilia sx , yamaha dt:n ja husqvarna sm:n välillä?
Mikä voi olla vikana , että mittari ei näytä nopeutta yritin ettiä topicista , mutten löytänyt vastausta enään tiedän että se on mainittu ainakin kertaalleen :/
Mitä kaikkea pitää säxään vaihtaa että ois täysin tt?
Gooby
Pyörä:
Husqvarna SMS4 -10
Liittynyt:
8.9.2012 9:26
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Gooby » 1.9.2013 11:46

Noita tehojuttuja ei tosiaan kannata joka topicista käydä erikseen kyselemässä, mutta tässä nyt vastaus: Apikasta ja hussesta lähtee koneelta n. 30hp, DT:stä hieman vähemmän. Todellisuudessa noiden kolmen välillä ei kuitenkaan ole mitään erityisen suurta eroa, ja mitä nyt oon kuullu (ite en oo vielä päässy testaamaan) niin viivoilla mennään suhtkoht tasoissa. TT pyöristä siis kyse.

Ja pyöräs on täystehonen kun siinä on RAVE, tehari ja kaasarissa tt hilppeet.

Edit: jos nyt jotain unohtu mainita niin Säxä kuskit täydentäkööt. :)
Viimeksi muokannut Gooby päivämäärä 1.9.2013 13:09, muokattu yhteensä 1 kerran
PiuhaPoika
Liittynyt:
25.8.2013 12:44
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut PiuhaPoika » 1.9.2013 12:53

Okei , kiitoksia. Entäs tuo V-Force?
Derton
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Derton » 1.9.2013 15:18

V-forcet voi laittaa jos haluaa hifistellä ja on ylimäärästä rahaa. Kyllä se varmaan 34 dellorton kans voi tuoda vääntöä. Vakio 28 kaasarilla riittää hyvin vakiot.
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 3.9.2013 21:34

Tuli laitettua rave kiinne. Ennen oli kiintee korotettu laippa. Tarviikohan vaihtaa suuttimia? Nyt pääsuutin 160 ja tyhjäkäynti 65 tai 70 (en muista). Pyörässä siis scalvini putki ja 34mm kaasari. Eli onko noi ok suuttimet raven kanssa?
Jö0nä
Pyörä:
3x Suzuki PV, Aprilia RX 125 -08
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.2.2009 11:29
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut Jö0nä » 3.9.2013 21:50

No miten se pyörä toimii, jos se tuntuu että säädöt on kohillaan nii ei tarttee vaihtaa. Sit jos laihalla käypi yms nii suuttimia vaihtoo ja säätöö..
-unknown
Pyörä:
Aprillia rx125,2xhopper,papiska & ex Gilera
Paikkakunta:
Kerimäki
Liittynyt:
7.6.2009 21:24
Re: Aprilia SX/RX125

ViestiKirjoittanut -unknown » 5.9.2013 21:01

Tulpasta vaa kattelet, ja persdynolla. Esim. jos jää vejätyksen jälkee kierrokset leijuu niin on laihalla.
Ja tuo 65 taitaa olla ryyppysuutin ;)