Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Rajis- kirjoitti:Ei ainakaan scalvinia vääntöpytyn kanssa, spessin tehoalueesta ei mitään hajua. Athena varmasti hyvä valinta ainakin
recoilles kirjoitti:Sitä vain kyselisin teiltä viisaammilta että mikä äänenvaimennin menee suoraan/tai pienellä laitolla kiinni Dep merkkiseen paisariin? Kyseessä siis Yamaha dt -06 X
Se nyt on itsestään selvää... Meinasin vaan sitä et meniskö jonkun muun merkkinen änkkä kun ei kiinnostais tilata uutta ja käytettyjä ei tunnu olevan myynnissä :/pelle000 kirjoitti:recoilles kirjoitti:Sitä vain kyselisin teiltä viisaammilta että mikä äänenvaimennin menee suoraan/tai pienellä laitolla kiinni Dep merkkiseen paisariin? Kyseessä siis Yamaha dt -06 X
oiskohan depin oma änkkä?
recoilles kirjoitti:Se nyt on itsestään selvää... Meinasin vaan sitä et meniskö jonkun muun merkkinen änkkä kun ei kiinnostais tilata uutta ja käytettyjä ei tunnu olevan myynnissä :/pelle000 kirjoitti:recoilles kirjoitti:Sitä vain kyselisin teiltä viisaammilta että mikä äänenvaimennin menee suoraan/tai pienellä laitolla kiinni Dep merkkiseen paisariin? Kyseessä siis Yamaha dt -06 X
oiskohan depin oma änkkä?
nipsuuu1 kirjoitti:Tänään sitten se detsi lämpöleikkas, löi takarenkaa lukkoo mut lähti sit heti käyntii. Talutin siihe kaverille joka sattu asumaan 100metrin päässä. Myöhemmi sit availin pytyn nii mäntä oli naarmuilla ei kummiskaan käsin tuntenut naarmuja ja sitten pytyssä oli myös jälkiä eikä niitäkään tuntenut käsillä. Eli varmaan pitää pytty viedä hoonattavaks ja mäntä vaihtoon? Ja voiko syynä olla että kävi liian laihalla, koska joskus se booaili alakierroksilla ja sit yläkieroksilla meni ihan normaalisti. Vai onko syynä se kun otin jäähdytys nesteitä pois niin alussa se lirutti niitä ja sitten yht äkkiä sieltä rupes tulemaan kovempaa, eli ne ei kiertanyt kunnolla?
siis ei savuttanut lämpimällä koneella. Ja siis ne nesteet otin poist sielt letkus mikä menee syylärist koneesee, koneesta rupes lirutuksen jälkeen tulemaan vähän kovempaa eli siellä oli ilmaa? ja jos siellä on ilmaa nii eihän nesteet kierrä sillon hyvin?Aviiton kirjoitti:nipsuuu1 kirjoitti:Tänään sitten se detsi lämpöleikkas, löi takarenkaa lukkoo mut lähti sit heti käyntii. Talutin siihe kaverille joka sattu asumaan 100metrin päässä. Myöhemmi sit availin pytyn nii mäntä oli naarmuilla ei kummiskaan käsin tuntenut naarmuja ja sitten pytyssä oli myös jälkiä eikä niitäkään tuntenut käsillä. Eli varmaan pitää pytty viedä hoonattavaks ja mäntä vaihtoon? Ja voiko syynä olla että kävi liian laihalla, koska joskus se booaili alakierroksilla ja sit yläkieroksilla meni ihan normaalisti. Vai onko syynä se kun otin jäähdytys nesteitä pois niin alussa se lirutti niitä ja sitten yht äkkiä sieltä rupes tulemaan kovempaa, eli ne ei kiertanyt kunnolla?
Nää seuraavaks tekniikka-alueelle, mut meinaatko et jäähäriä tuli ylivuotoletkusta? Mulla tulis mielee, et oisko kansi kiero? Ittellä just oli sama ongelma. Alakierroksilla booailu viittais liian pienee tk suuttimeen. Tulppa jos maitokahvin värine nii kuvittelis ettei ainakaa laihalla kävis, mut täää mun veikkaus, en varmaks osaa sanoo. Savuttiko paljon lämpimäl koneella?
pelle000 kirjoitti:Rajis- kirjoitti:Ei ainakaan scalvinia vääntöpytyn kanssa, spessin tehoalueesta ei mitään hajua. Athena varmasti hyvä valinta ainakin
Minkälainen tehoalue scalvinissa?
Settis kirjoitti:Spes/Doma/Athena on luultavemmin aikailla samallaisia, paisarin muodon ja käyttäjäkokemuksien mukaan, ainakin youtubessa yks detsin omistaja sano doman olevan aika alavääntönen vrt. Dep ja paisarikin on samantapanen mitä athena ja doma. Ite laittasin 170cc kans spes/doma nii ois ainaki putki jota monella ei oo ja olis aikalailla athenan tapanen . Scarov taas näyttää tosiaa siltä että kiekuu helvetin korkialta .