vezcu kirjoitti:Tuleekohan tehtyä hirveän tyhmästi, jos ostan vaan moparilta männät tuohon ja porautan seuraavaan kokoon? Kattelin noita ulkomaisia paikkoja, mutta näytti saatavuus niin huonolta, että en viitsi laskea sen varaan, että vain toiselle puolelle saa uusittua.
Jotain Made In Taiwan mäntiähän ne sielä ovat, mutta eiköhän niillä yhden kesän aja. Tiesi eka tarkastelee tarkemmin, onko niiden laatu miten heikko noin niinkuin pääpiirteittäin.
Sain tänään Hondan rekisteröityä, katsastuksessa ei ollut mitään valittamista, ei tuo suoraan sanonen kyllä kattonutkaan kuin valot ja vilkut
Käyntiin koitti laittaa muttei saanu, sitten koitin ite ja en saanu oikeen pysyyn hyvin käynnissä. Myöhemmin kun aijoin lähtee ajamaan kotia päin, huomasin heti käynnistäessä syyn miksi ei käynyt hyvin, toinen sylinteri ei sytyttänyt. Otin tulpanhatun veke ja sytytysjohdolle kipinä tuli, joten tulppa oli mennyt sököksi taas! Noh ei auttanut sitten kun työntää pyörä kyytiin ja ite hyttiin haikein mielin.
Nyt työnnettyäni talliin, vaihdoin toisen tulpan ja itse hatunkin(oli öljyä valunu hieman siihen, varmuuden vuoksi heitin kiinni kun sattui löytyyn uusi). Ihan hyvin tuntui taas toimivan, ainoa iso vika on että kytkin luistaa ja pahasti, osa syy on huonot öljyt; uudet valvolinen 10w40 perus auton synteettiset öljyt ilman kytkin lisäaineita. Ajattelin nyt tilata Stormilta uudet kytkinlevyt ja jouset, sieltä ilmeisesti saa niitä(ainakin luettelon mukaan).
Ihan mukava pyörä tuo on ajaa, täristää kyllä vähän, täytyy tutkia mistä johtuu... Mikään aivan mahoton tykki tuo ei ole, taitaa kulkea sen satasen just ja just, mutta kiihtyvyys on ihan hyvä ja äänet on hienot
Eipä näiltä pyöriltä haetakkaan sitä tehoa, vaan hyvää fiilistä!