ituhippi kirjoitti:Hmm mutta tuo 130-140 tuntuu kuitenkin aika vähältä mittariin kaverin cbr jossa ei ole muuta ku leo vincen putkisto, menee 130 mittariin Joku 140 oikeeta kuulostais korvaan paremmalta... saako tuohon 180-200cc pyttyjä? Tarviikohan tehä mitään muutoksia jos noin ison laittaa?
Kyllä luulis enemmän menevän, kun derbillä oon menny 138 mittariin, ja luulisi nyt kyykyllä pääsevän kovempaa
Makupussi kirjoitti:Minun mielestä yksi helpoimmista (ja halvimmista) tavoista saada riejuun se 11 kw on laittaa uusi ilman putsari paremmilla virtauksilla, suurempi suutin ja avarruttaa kansi sekä teetättää jyrkempi nokka-akseli paikallisessa moottori koneistamossa. Hintaa kertyy kyseiselle operaatiolle max 150 €. Silloin ei tartte säädellä mitää kaasaria ja muita pikku säätöja vaativia osia.
Pelkkä kannen porttaaminen maksaa 150-250€, nokan teettäminen menee myös yli 100€ vähintäänkin.