Fantic Caballero

Hirsa
Pyörä:
R6
Liittynyt:
6.12.2006 0:23

ViestiKirjoittanut Hirsa » 26.5.2009 22:38

Kuinkas se nyt sitten kulkee?
Jumppakuutio
Pyörä:
Fantic Caballero 125cc, 450cc Yamaha, 250cc Yamaha
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
13.5.2004 17:11

ViestiKirjoittanut Jumppakuutio » 26.5.2009 22:54

Noh, paha tästä viä mennä sanoon ku mittari heittää noin 20km/h yläkanttiin parhaimmillaan.. Mutta mitä nyt tehny laskelmia ni varmaan _arviolta_ sen 105km/h. Pyörä on tosiaan vielä ihan vakio, pitää tässä joku päivä laittaa tt:ksi kun kerkiää. Parempia ääniä ei tosin voisi edes toivoa :D
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 27.5.2009 16:42

Mitä kureja näissä sit on?
\lare
Liittynyt:
5.3.2008 12:02

ViestiKirjoittanut \lare » 31.5.2009 20:04

Paljonko tämmönen katumalli nyt sitten maksaa? Ei oikein löydy tietoa mistään...
^limited^
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 16:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 31.5.2009 20:14

http://www.ee-speed.com/index.php?navi= ... sec=fantic
ja
http://www.motobros.fi/sivut/viewpage.php?page_id=2

;)
\lare
Liittynyt:
5.3.2008 12:02

ViestiKirjoittanut \lare » 31.5.2009 21:41

Mitä eroa tuolla 08 mallilla on tuohon 09:ään ku on kuitenki tonnin hintaero? Ja mikä näistä nyt sitten ylipäätänsä on se A1 malli jossa on nestejäähy? Aaarrgh
t 0 n z
Pyörä:
510
Paikkakunta:
7 $ |< M
Liittynyt:
5.2.2008 15:29

ViestiKirjoittanut t 0 n z » 31.5.2009 22:00

Taisin bongata Jumppakuution Tesomalla perjantaina aamuna, pirun siistin näkönen vehje tällee 'livenä' 8)
jarkki_
Pyörä:
HVA SM125
Liittynyt:
20.8.2007 18:57

ViestiKirjoittanut jarkki_ » 31.5.2009 22:11

t 0 n z kirjoitti:Taisin bongata Jumppakuution Tesomalla perjantaina aamuna, pirun siistin näkönen vehje tällee 'livenä' 8)

tesomallatohlopislampparis on yhellä toisellä dyydillä samanlaine ku jumppiksella.
Mut joo joko on palikkaa kiinni?
^limited^
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 16:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 31.5.2009 22:47

\lare kirjoitti:Mitä eroa tuolla 08 mallilla on tuohon 09:ään ku on kuitenki tonnin hintaero? Ja mikä näistä nyt sitten ylipäätänsä on se A1 malli jossa on nestejäähy? Aaarrgh
FANTIC Caballero Casa 125 SM H2O 2008 5990.
Jumppakuutio
Pyörä:
Fantic Caballero 125cc, 450cc Yamaha, 250cc Yamaha
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
13.5.2004 17:11

ViestiKirjoittanut Jumppakuutio » 1.6.2009 1:17

Ei oo viä mitään viriviriä laitettu. Nyt tulikin vastaan semmoinen asia, että tässä vehkeessä onkin vain rajoitin, eli pitää sytkäboksista nappasta 1 johto irti. Ensviikolla toivonmukaan saan ohjeet että lähtee varmasti oikea johto :) Liikkeestä kun pyörän hain niin 2 ihmistä sieltä sanoi että "putkessa on vaan holkki", avasin putken ja ihan tyhjä putki. Hyvin ovat asiaan perehtyneet kun eivät edes tiedä miten pyörää on kuristettu :D Pitää vielä lisätä semmoinen juttu, kun tossa lähdettiin kaverin kanssa pienelle reissulle, reilu 90km ajoa, kaverilla oli temmi niin matkan aikana meni se 8,4 litraa bensaa + öljyt, ja mulla meni sit 2,6 litraa :D Kyllähän siinäkin pientä voittoa tekee ajan mittaan...
atv rider
Pyörä:
Yamaha Dt "211cc"
Liittynyt:
1.6.2009 17:13

ViestiKirjoittanut atv rider » 1.6.2009 18:49

Olenko ymmärtänyt ihan oikein että fatikin kisaisemmissa malleissa ei ole mitään ''viri'' osia, mutta ne ovat tehty testämään niitä. Vai miten asia on?

Fantic callero comp (H20) mallissa on kuristettuna tehoa n.11kw=(15konii) ja cdi yksiköstä ottamalla johdon pois saataisiin pyörä A2=(20kw) tehoiseksi. ''Riittävän'' tehon saamiseksi pyörään laitettaisiin tehoputki, koska suomen markkinoilla ei muita ''teho-osia'' ole saatavana ja silloin pyörästä irtoisi varmaan jonkun verran yli 20 kw.

Neste mallissa on 6 vaihdetta ja ilma mallissa on vain 5.

Fantic callero comp (ilma) mallissa on varmaan sama kuristus kuin H2O mallissa eli eli cdi:n johto ja sen pois ottamisella pyörästä saataisiin A2=(18kw). Ilma malliin on saatavana paljon enemmän viritys osia esim. nokkaakseli, kaasutin, cdi ja tehoputki joiden hinnaksi tulee n.2000e. Luulen että ilma malli on kisasempi ,koska siihen on saatavana aika paljon enemmän virtysosia kuin neste malliin.
ogo
Pyörä:
ch racing wxe
Paikkakunta:
stadi
Liittynyt:
9.4.2008 22:32

ViestiKirjoittanut ogo » 1.6.2009 19:17

toi o jotai haaveilua eihä tollasesta 125 voi lähteä 20kw
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 1.6.2009 23:52

Mua kiinnostaa miten sytkää säätämällä saadaan "rajoitettua" n. 10kw ilman et kiekkarajoitin pätkäsee kierrokset jossain 5000rpm.
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16

ViestiKirjoittanut kersti91 » 4.6.2009 10:20

WPWW kirjoitti:Mua kiinnostaa miten sytkää säätämällä saadaan "rajoitettua" n. 10kw ilman et kiekkarajoitin pätkäsee kierrokset jossain 5000rpm.

Tarjoan pullakahvit kaikille motottilaisille, jos näin se juttu menee :D
Tarkista kampiakselin stefa.
Larva
Pyörä:
Aprilia RS 125 '07
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.5.2007 21:06

ViestiKirjoittanut Larva » 4.6.2009 11:11

kersti91 kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Mua kiinnostaa miten sytkää säätämällä saadaan "rajoitettua" n. 10kw ilman et kiekkarajoitin pätkäsee kierrokset jossain 5000rpm.

Tarjoan pullakahvit kaikille motottilaisille, jos näin se juttu menee :D


Tarjoan Munkkihavit jos saatte tästä sen 20kw =)
Karjala takasin, pullo kerrallaan.