torstaattori kirjoitti:Sandeels kirjoitti:Saakos kotkottimeen, jossa ei ole akkua tehokkaampaa takavaloa vai onkohan mulla etupäässä liitännät päin h*lvettiä? Meinaan nykyinen dicemallinen näkyy vain n. 10cm päästä 10 asteen kulmassa alhaalta päin katsottuna, jarruvalo toimii niinkuin pitääkin ja tosi kirkas on. Myöskään mulla on aina lyhyet päällä, en saa kytkimestä siis valoja pois > lyhyet > pitkät, mikä mahtaisi olla vikana? tuli setä siniseltä korjauskehotus tai kilivet veks. Ja toinen, että en saa millään vasemmanpuoleista takavilkkua toimimaan, kaikki muut kolme toimivat mutta tuota en saa millään vaikka puoli pyörää purkanut kohta.. Olisin kiitollinen jos joku sähköistä tietävämpi henkilö osaisi auttaa minua tämän kanssa vaikka YV:llä!
veikkaan että siinä yhdessä vilkussa joko johdot irti tai polttimo poksahtanut
bevekki kirjoitti:En tiiä onko kotarissa akkua ?
Husse teki samaa kun akun varau oli pieni, tsekkaa akun kunto / koitappa ajaa ilman valoja yms virtaavieviä.
Jos toimii, uutta akkua.
herpaderpa kirjoitti:http://youtu.be/IpyJSB3BD-0
Elikkäs tarvis apua kun koneremontin jälkeen ei toimi yläkierroksilla yhtään, alkaa pätkimään, sylkemään öljyä ja ilmanputsariin kerääntyy bensaa. Läpät vaihdettu koneremontin yhteydessä. Kaasarissa 195 pääsuutin, noz neula, asento 3 ylhäältä, ilmaruuvi 1,5 auki. Koneen avatessa huomattu että pakoaukonsäädin jumissa mutta ei luultavasti pitäisi vaikuttaa käyntiin mitenkään? Ennen remonttia toiminut ilman ongelmia.
Alkuperäinen kampiakseli vai wiseco tms? Monilla tullu ongelmia wisecon kampuran kanssa, sytytystä saanu säädellä (ennakkoon?) muistaakseni! :p
Ja kyllähän sen pitäis vaikuttaa jos pakoaukonsäädin on jumissa, laippa kääntyy kierrosten mukaan ja nyt kierrokset nousee mutta laippa ei avaa pakoaukkoa kokonaan, joten jää kuristamaan ja saattaa sen takia sylkeä kaasariin bensaa, kun palotila täyttyy. Tosin jos näin on, niin ehkä ne palamattomat bensat menis putkeen eikä läppien kautta kaasariin!