Markuss kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:Mikähän tossa vakiokaasarissa on kun laitoin kiinni niin lähtee vaan joskus käyntiin ja sittenkin huutaa melkein täysiä? Oiskohan joku roska siellä?
imuvuoto.
Thelow kirjoitti:Niin sama moottori ku derbeis 2007 eteenpäi?
tavallaan sama kumman pyörän ostaa
SukkaBomber kirjoitti:Mistä kannattaa tilata imu ja pakoventtiili ja männänrenkaat? Ja paljonkohan noitten vaihatus maksaa, kun en ite näistä nelareista mitään tajua Ja mitähän maksaa tuo kaasarin säädättäminen?
Kuulemma vaan venttiilienvälykset huonot niin ei lähe kunnolla käyntiin
Rumilus kirjoitti:SukkaBomber kirjoitti:Mistä kannattaa tilata imu ja pakoventtiili ja männänrenkaat? Ja paljonkohan noitten vaihatus maksaa, kun en ite näistä nelareista mitään tajua Ja mitähän maksaa tuo kaasarin säädättäminen?
Kuulemma vaan venttiilienvälykset huonot niin ei lähe kunnolla käyntiin
Orkkis kokonen mäntä, männäntappi+sokat, mannanrenkaat ja oljyrengas 143.70e Yamaha centerista
Yhyy katkes etuvanteesta pinna...
Mr.X kirjoitti:Vittuuuuu rieju päätti sitte jääväsä kaverin luo täks yöks huomennä lähtee peräkärryn kanssa hakemaan se ja selvittämään mikä siinä ois mahdollisesti paskana. Epäilyksenä imuventtiili. Tai näin epäilee ainakin pari minua viisaampaa näissä asioissa. Jospa tuo ei kovin pahasti oo käyny nii sais vielä ajokuntoon mahollisimman äkkiä
SukkaBomber kirjoitti:Mr.X kirjoitti:Vittuuuuu rieju päätti sitte jääväsä kaverin luo täks yöks huomennä lähtee peräkärryn kanssa hakemaan se ja selvittämään mikä siinä ois mahdollisesti paskana. Epäilyksenä imuventtiili. Tai näin epäilee ainakin pari minua viisaampaa näissä asioissa. Jospa tuo ei kovin pahasti oo käyny nii sais vielä ajokuntoon mahollisimman äkkiä
Jos venttiili paskana niin kannattaa tilata PriceBreakdown :ilta se kun mulle sano että 70€ posteineen saan alkuperäsen imuventtiilin,pakoventtiilin ja mäntäsarjan.