ntjt kirjoitti:okei, oon ajatellu vaihtaa tuollaiseen ja nyt tarvis taustatietoa sillee tiivistettynä ettei koko pitkää topicia tarvis selata läpi...
eli jos joku vastais näihin ilman vit'uilua kiitos
paljonko kulkee tasasella mittariin? entä huiput?
millaset viritys/tuning mahdollisuudet?
onko öljynlauhduttimella vai pelkkä ilma?
mitkä on max kierrokset?
onko valmiita tehareita saatavana?
oletteko olleet tyytyväisiä?
ja jos joku haluaa valaista vielä jollain mitä ei kysymyksissä ole nii kiitos
1. tasasella menee sen 110-115 km/h ja huiput on sitten vakiona se 123 km/h mulla.
2.änkkä kannattaa vaihtaa, ilmanputsari avartaa(kansi), pääsuuttimeksi heti 105-110 suutin,kantta voi avarruttaa, saa isompaa sylinteriäkin, uutta cdi boxia joka ei rajota, isompaa kaasaria,eturatas pari piikkiä isommaksi.. siinä nyt jotain.
3.pelkkä ilma,mutta ei ole koskaan yli kuumentunut (ainakaan minulla)
4.max kiekat 8500, jolloin iskee rajotin.
5.onhan niitä mutta ei taida olla vielä suomessa, maahantuojalta voi ehkäpä saada.
6. Olen erittäin tyytyväinen,koska kulkee ja toimii moitteettomasti.
kulutus on n. 3-4l 100km ja yksi tyyppi vika on se että starttirele palaa aluksi.( ainakin muutamilla jo tapahtunut) varmaksi en sano.
ps. omassa riejussa on tällä hetkellä nämä virit: isomman pyörän änkkä,pääsuuttimena 110, 15 piikkinen eturatas,avarrettu ilmanputsari ja näillä kulkee mittariin melkokevyesti 129km/h perusasennossa ja kun menee muna-asentoon niin huiput on 131 km/h (mittariin) joka on säädetty uudestaan oikeilla mitoilla ja mittari valehtelee sen 3-4 km/h.
Mielestäni yksi parhaista nelari kyykyistä.