peruskesä kirjoitti:morjesta vaan tampereen suunnalta!
Tota tässä on kevarikuume ny alkanu polttelee, niin pikku pulmaa olisi valita minkä kevarin ottais...
Suunnitelmissa olisi joko tämä Quannon tai CBR. Joten haluaisin tietää peruskysymykset eli kestääkö ilman vikoja peruskäytössä? pärjääkö liikenteessä nopeuden/kiihtyvyyden kanssa?, kuinka usein huollot?, kuluttaako kuinka paljo petroolia?, onko hyvän kokoinen 180 cm kokoiselle kuljettajalle?, onko hyvä viedä kakspäällä?, onko ilmennyt kenelläkään outoja vikoja?, paljonko huippunopeus?
. Kymcon merkkiliike löytyy tuossa 2 kilometrin päässä eli tämä on tällä hetkellä separin edellä
. Hyvää ja turvallista ajokautta!
.
Yritän nyt jotenkin vastata noihin kysymyksiin
Itsellä ei ole ollut muuta vikoja, kuin talven aikana oli sulakkeiden liittimet ehkä vähän hapettuneet, sillä pätki sytysvirtaa. Kun laitto crc:tä liittimiin niin alko pelittämään.
Kiihtyvyyden kanssa pärjää oikein mainiosti liikenteessä sekä nopeudenkin, poislukien motarilla ajo. Ei oikein pääse ohittamaan rekkoja, jotka ajaa 90-100 vauhtia.. näin ainakin itsellä.
Bensaa vie ajotyylistä riippuen 3-4l sadalla.
Itse olen 187cm pitkä ja kun laitto koropalan, niin ajoasento ja pyörän ulkonäkökin parani huomattavasti, mutta kyllä sillä ajeli ilman koropalaakin
Kakspäällä ei muuten mitään huonoa, paitsi tosiaan voi mennä aika matalaksi pyörä
Huiput omassa yksilössä 120km/h ja silloin ottaa rajotin jo vastaan. Tuohonkin nopeuteen tarvii kyllä joko myötätuulen tai alamäen
Itse kyllä suosittelen tätä jos verrataan CBR:ään, koska ainakin mua häiritsee se CBR:n pieni koko.