Prenger kirjoitti:IErittäin erittäin ailahtelevasti kulki, välillä piti vaihdettakin tiputtaa kun tippui vauhti pienoisessakin alamäessä jopa alle 100kmh vauhtiin.
Ylämäki piti sanomani.
Mutta nyt sattui taas näitä päiviä. Välillä pintakaasulla 100->kmh, sain jopa kierrätettyä motarilla 120->kmh nopeutta, ehdottomasti uusi ennätys noilla putkilla. Sitten myöhemmin kylmemmällä kelillä ajoin niin 100kmh nopeutta saikin ihan hien kanssa keräillä, mutta seuraavana päivänä siitä kiukuttelusta ei ollut tietoakaan vaan kulki taas noilla putkilla sen 110kmh niin kuin pitääkin. Mutta välillä pistää silmään, kun nykyään 4 vaihteella kulkee 90-100kmh, kun ennen sai 110kmh nopeutta ajettua helposti, että pitää sitten tämän kauden jälkeen viedä huoltoon ja sanoa, että katsoovat ne nokka-akselin laakerit.
Eihän siinä, ilmankelistä, kuljettajan vitutuksesta ja Varjon henkilökohtaisesta mielipiteestään tulee tulokset. Hyvänä päivänä parempaa kaveria ei olekkaan kuin Varjo, huonoina sen ajamisen ajan voisi käyttää kaljan juontiin terassilla.
E: Asia selvitetty. Varjo vaatii kylmemmillä keleillä, <- +10*C asteillä kunnolla lämmityksen ennen kuin kulkee. Iisalmeen ajaessa päivällä kulki sen 110->kmh kuten pitääkin, takaisin illalla klo 21 aikoihin alussa ei kulkenut kuin ~90-100kmh, mutta sitten kun 10-20km oli ajettu, alkoi taas kulkemaan 110->kmh nopeuksia, joten ei huolen häivääkään, kunnolla lämpimäksi illalla ja kaikki menee täydellisesti.