Läppien tarkistus ei paha rasti ole. Selviää alle tunnissa.
Vihreä-punainen ~+100
Punamusta-punavalkoinen ~15
Kannattaa mitata staattori kylmänä arvot ja sitten lämmittää kevyesti kuumailmapuhaltimella ja mitata uudelleen.
Onko vika siis kunnolla kierrosten pätkimistä vai enemmänkin boooaamista? Ja millä suuttimilla pelasi parhaiten sekä millainen keli (°C) siellä on? Kai siellä on se uus tulppa
E: kelasin taaksepäin ja katsoin vanhoja viestejä niin itse olisin ehkä kokeillut jopa +180ps ja noze/nozf neulalla (tosin fmf ei ole kokemusta) jos se sittenkin olisi halunnut lisää soppaa ja tulppa mustana vain öljystä ja sitten lähtenyt testaamaan pienempiä kokoja alaspäin, nozf neulan kanssa. Mihin asti suuttimia kokeilit (ylös ja alas)?
Jos olisi videota saatavilla niin auttaisi pirusti sekä kuva tulpasta
Rötäys ylhäältä vaikuttais liian isolle ps (olettaen että tuppi nurin ja neula täysin ylhäällä). Booaus alhaalla voi olla rikkaalla tai laihalla..
Leijuuko kierrokset kun päästää kaasun nollille vai meinaako tukehtua? Vai käykö nätisti? Miten vastaa kaasuun tyhjäkäynniltä?
Ja millainen ajotyyli sulla on? Annatko kenkää riittävästi? Sitä pitää antaa näille vehkeille ihan huolella.