eskoal kirjoitti:Eihän näitä "alavääntöjä" voi nelariin verrata, mutta kyllä ne kakstahtiseen hyvät on, lieneekö syynä hyvin toimiva pakoaukonsäädin ? Kyllä omalla gammallakin on lähes kaksimetrinen jantteri ajanu. Eikä ainakaan haukkunut ajettavuutta.
Kimble92 kirjoitti:Eli mistä löytyis parhaiten osia tohon ja paljon koneremppa suunilleen tulee maksamaan? (kiertokanki, petarit, porautus+mäntä ja muutkin laakerit, stefat ja tiivisteet) remppa tehdään siis itse.
lartzze kirjoitti:sanokaahan onku millanen pyörä tuo RG. meinasin et vois ostaa talveks projektiks ja tehä siitä fighterin. ku siinä ihan kivan näkönen runko ja tankki ja muutenki sellanen et siit vois tehä ihan kivannäkösen fighterin
Kimble92 kirjoitti:Rupesin tänää purkaa tota konetta niin kuuluuko ton pytyn toisen imu aukon olla L-muotonen ja toinen soikio? Ja mikä on maksimi koko kuinka isoks ton pytyn voi porata, ku oli männänrengas päässy tekee tuhojaan pakoaukon reunaan jonkin verran..
Kimble92 kirjoitti:Oisko kellään tai löytyskö jostain netistä rg:n koneen räjäytyskuvia, ku selailin tätä topiccia nii ei noi vanhemmat linkit ainakaa toiminu?