Lave kirjoitti:Moro,
Tällä hetkellä apikassa vireinä arrow putkisto, snorkkeli irti imupuolelta, rave 1 ja tt setti kaasarissa. Parannusta kuitenkin oon hakemassa, eli kannattaisko sijoittaa tohon vforce 3 + VHSB 34 settiin? Ja mistähän mahtais saada halvimmalla vforcet, imukaulan, kaasarin (ja kaasuvaijerin jos tuorevoitelu pois)? Ja mitenkä muuten tuorevoitelun käytöstäotto tapahtuu näi helpoiten?
Kannattaa. Paljon alavääntöisempi 34kaasarilla, ja yläkiertoisempi noilla v-forceilla. Halvalla et v-forceja oikein saa mistään, ellet seuraa purkuosia silmäkovana puolivuotta niinkuin minä tein ( v-force3 55€
)
Eli saksasta lähtisin tilaamaan suoraan koko paketin, pjme:ltä. Käytetyistä vhsb kaasareista kuitenkin tälläkin foorumilla pyydetään +100€, ja uusi taitaa olla 150€
Tuorevoitelu lähtee, kun nappaset säiliön irti. Yhden letkun laitat öljyä täyteen, ja niihin öljypumpun nippoihin niin, että se letkussa oleva öljy kiertää kokoajan. Tämäkään ei ole pakollista, mutta itse tykkäsin noin tehdä.
Kaasarista tuorevoitelu letku tukkoon.
Öljysäiliön paikalle menee sit kivasti 0,5 limpparipullo ( ja siihen vaikka 2töljyt), ja desimitta.
Kaasuvaijeri halvimmalla lähimmästä kaupasta. Polkupyörän jarruvaijeri, jossa mahdollisimman pieni nippa (jotta mahtuu alapäähän). Ja sit irtonippa kaasukahvaan.
E: ainiin, ja siitä kaasuasennon tunnistimesta ei tarvii välittää. Johot vaan irti, ja mäkeen.