ISR kirjoitti:Tota mites sit jos hommaan ihan perus polttimolliset vilkut ja niitten polttimot on 21w ja orkkiksis on muistaaksein 10w?
E: Eli tarvin vissiinkin uuden releen ostin sitten isomalla polttimolla tai ledillä?
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/481886/0 kaks-vai kolminapanen? Ja tuon kanssa pitäs toimia kaikki 21w polttimot sekä ledit?
_ville^ kirjoitti:Kyllä pitäis toimia.
ISR kirjoitti:_ville^ kirjoitti:Kyllä pitäis toimia.
Kaksi vai kolme napaisella releellä? Eli kumpi käy WeeRaan?
Mistäs päin löyän ton orkkis releen? =D
Anonyymi122 kirjoitti:Laitan nyt tännekkin, kun sama moottori on kyseessä.
Eli:Anonyymi122 @ YZF-R125 kirjoitti:Mitä tapahtui? Valtatiellä reilun satasen vauhdista (ehkä n. 105km/h) yhtäkkiä pyörä nykäisee sillä lailla, että vauhti tippuu n. 10km/h alaspäin ja sitten taas kiihtyy takasin matkanopeuteen. Tämän jälkeen alkaa vaan kuulua vitunmoinen sirinä ilmeisesti koneesta.
Tässä video äänestä:
http://www.youtube.com/watch?v=_nRy2jEnkvo&feature=youtu.be
Anonyymi122 kirjoitti:Alexir kirjoitti:Anonyymi122 kirjoitti:Laitan nyt tännekkin, kun sama moottori on kyseessä.
Eli:Anonyymi122 @ YZF-R125 kirjoitti:Mitä tapahtui? Valtatiellä reilun satasen vauhdista (ehkä n. 105km/h) yhtäkkiä pyörä nykäisee sillä lailla, että vauhti tippuu n. 10km/h alaspäin ja sitten taas kiihtyy takasin matkanopeuteen. Tämän jälkeen alkaa vaan kuulua vitunmoinen sirinä ilmeisesti koneesta.
Tässä video äänestä:
http://www.youtube.com/watch?v=_nRy2jEnkvo&feature=youtu.be
paha sanoa mitä käynyt, mutta kannattaa aloittaa helpoimmalla : kytkin- ja magneetonkopat auki ja kattoo onko mitää hajalla
Kaveri meinas, että saattaa olla runkolaakerit menny... Jos näin on, niin itse osat ei käsitykseni mukaan älyttömiä maksa, mutta sitten se huoltomiehen laskuttama tuntityö.
En usko, että kyseessä olis ainakaan lämpöleikkaaminen; pari viikkoa sitte lisätty jäähynestettä ja ilmaa letkuissa ei ole.
Männänkin pitäis olla hyvässä kunnossa, ei ainakaan öljyä syö. Viime huollossa huoltomies kerto kaiken olevan kunnossa koneessa, ei tarvinnu muuta tehdä, ku venttiilit säätää, plus sitte kaikki koneeseen liittymättömät eli ketjut, rattaat, öljyt jne. tai liittyyhän ne koneeseen, mutta ymmärrätte varmaan perustarkastukset yms.
Mutta joo, tosiaan pitää avata magneeton koppa ja kytkinkoppa ja katella. Voisko se sitte nuo runkolaakerit olla?
SMink kirjoitti:Millaista keulaöljyä ja miten paljon kannattaa ostaa jos stefat meinaa vaihtaa? Ja tulenko selviämään yksin niiden vaihdosta kun aiemmin en ole oikeastaan mitään tehnyt millekkään pärrälle?