ma$$i kirjoitti:Läppien tarkistus ei paha rasti ole. Selviää alle tunnissa.
Vihreä-punainen ~+100
Punamusta-punavalkoinen ~15
Kannattaa mitata staattori kylmänä arvot ja sitten lämmittää kevyesti kuumailmapuhaltimella ja mitata uudelleen.
Onko vika siis kunnolla kierrosten pätkimistä vai enemmänkin boooaamista? Ja millä suuttimilla pelasi parhaiten sekä millainen keli (°C) siellä on? Kai siellä on se uus tulppa :)
E: kelasin taaksepäin ja katsoin vanhoja viestejä niin itse olisin ehkä kokeillut jopa +180ps ja noze/nozf neulalla (tosin fmf ei ole kokemusta) jos se sittenkin olisi halunnut lisää soppaa ja tulppa mustana vain öljystä ja sitten lähtenyt testaamaan pienempiä kokoja alaspäin, nozf neulan kanssa. Mihin asti suuttimia kokeilit (ylös ja alas)?
Jos olisi videota saatavilla niin auttaisi pirusti sekä kuva tulpasta
Rötäys ylhäältä vaikuttais liian isolle ps (olettaen että tuppi nurin ja neula täysin ylhäällä). Booaus alhaalla voi olla rikkaalla tai laihalla.. :D
Leijuuko kierrokset kun päästää kaasun nollille vai meinaako tukehtua? Vai käykö nätisti? Miten vastaa kaasuun tyhjäkäynniltä?
Ja millainen ajotyyli sulla on? Annatko kenkää riittävästi? Sitä pitää antaa näille vehkeille ihan huolella.
noniin. Elikkä säätöjä kokeiltu: eka oli 175,48,noze 3 jolloin aloin asiaa tutkia (kun ostin pyörän eli pyörä on mulle aika uusi, vanha omistaja ei puhunu mitään pätkimisestä) sitte laitoin 180 48 noze 5 joka näytti pyörivän parhaiten, kokeilin vielä 188,48 noze 5, säädöt ei näytä pätkimiseen oikeestaan vaikuttavan. Vika on enemmän pätkimistä, ei buuaamista, laitan videonlinkin tähän: https://youtu.be/ht4IzF5hb4o Käy aikas nätisti kun kaasun vapauttaa ja kaasuun vastaa iha jees kans. Hapettaisin kyllä, mutta ajossa ei juuri piikin yläpuolelle päästä :D
Videossa 188, 48, noze 5 ja muita neuloja mulla ei olekkaan pitäsikö hommata ja mistä?