Yamaha XT 125X / XT 125R

Avt0mat Moderaattori
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Jyväääääskylä
Liittynyt:
7.6.2007 0:43
Yamaha XT 125X / XT 125R

ViestiKirjoittanut Avt0mat » 18.9.2010 1:11

Jatkuu.

Vanhat viestit: viewtopic.php?f=100&t=51116&st=0&sk=t&sd=a&start=2565
"“Find what you love and let it kill you.”
― Charles Bukowski
"
apina_mies
Pyörä:
husqvarna te 570
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
18.1.2009 20:34

ViestiKirjoittanut apina_mies » 24.9.2010 13:03

ei kukaan haluais ostaa uutta yamaha xt r etulokaria?
Jerick
Pyörä:
PC23
Liittynyt:
6.5.2008 18:34
ajot....

ViestiKirjoittanut Jerick » 24.9.2010 20:40

nyt loppu ajot, kyynärpää leikattu :(
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 28.9.2010 19:53

Noniin saattaa olla että tässä ilmaantuu uusi XT-mies. Mutta vähän asioita jotka mietityttää vaihdossa tuosta kyykkynelari kymcosta tällaseen, eli ku edellinen viestiketju oli kans semmosta sekamelskaa että siitei saanu mitään selkoa. Joojoo tiedetään että ainoo millä saa kulkemaan kunnolla lujempaa vaatii ne monen sadan hilppeet, mut ne on pois vaihtoehdoista, eli jos sais nyt kunnon vastaukset näihin kiitos =)

K:
Paljonko tällane ny kulkoo sitte normaalina päivänä, jos pyörässä on arrow, isompaa suutinta ja joku vapaampi putsari?
Pysyykö satasen alueella mitenkään mukana?
Verrattuna kurittomaan mopo-detsiin nii viekö kovin helpolla?
apina_mies
Pyörä:
husqvarna te 570
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
18.1.2009 20:34

ViestiKirjoittanut apina_mies » 29.9.2010 12:52

Matsee kirjoitti:Noniin saattaa olla että tässä ilmaantuu uusi XT-mies. Mutta vähän asioita jotka mietityttää vaihdossa tuosta kyykkynelari kymcosta tällaseen, eli ku edellinen viestiketju oli kans semmosta sekamelskaa että siitei saanu mitään selkoa. Joojoo tiedetään että ainoo millä saa kulkemaan kunnolla lujempaa vaatii ne monen sadan hilppeet, mut ne on pois vaihtoehdoista, eli jos sais nyt kunnon vastaukset näihin kiitos =)

K:
Paljonko tällane ny kulkoo sitte normaalina päivänä, jos pyörässä on arrow, isompaa suutinta ja joku vapaampi putsari?
Pysyykö satasen alueella mitenkään mukana?
Verrattuna kurittomaan mopo-detsiin nii viekö kovin helpolla?


oikea nopeus noilla ehkä n.105,mittariin vinguttamalla 120
pysyy mukana jos ajaa suhteellisen kyyryssä
vielä kurittomia mopoja 100-0
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 29.9.2010 15:46

Vakiona ainakin menee 95-100, noilla vireillä huippuja tuskin saadaan, ei näillä 8kw paljoa juhlita.

Vinguttamalla 120 vaikee uskoo, kun jammun wr:älläkään ei tahota päästä tommosia nopeuksia, vaikka se on paljon pirteempi nelariksi (11kw).
Skipidiveinau
ana-
Pyörä:
ei olee
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
3.7.2009 23:06

ViestiKirjoittanut ana- » 29.9.2010 16:13

Yzä kirjoitti:Vinguttamalla 120 vaikee uskoo, kun jammun wr:älläkään ei tahota päästä tommosia nopeuksia, vaikka se on paljon pirteempi nelariksi (11kw).
apina_mies kirjoitti:mittariin vinguttamalla 120
Tarkotti mittariin 120, ei tällä kyllä 120 oikeeta pääse varmaa ku sillä 150cc-kitillä?
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 29.9.2010 17:36

No se että satasella pysyy peräs nii kuitenkin onnistunee ja se ny melkee tärkein. Jos sen kulkupuolen valitsisin pyörän niin enhän mä tällä puolella paljoo ees kävis :D mutta lienee kumminki hauskempi pyörä ku toi nii edestä katettu 10kW kymco joka ei juurikaan normipäivänä 110 enempää mittariinkaan tahdo laittaa vaikka manais kuinka :D
Jerick
Pyörä:
PC23
Liittynyt:
6.5.2008 18:34
einäin

ViestiKirjoittanut Jerick » 29.9.2010 22:08

mulla menee just sen 100 "normipäivänä" hieman myötatuuleen... jos on vähänkin kylmempää tai sataa niin ei kyllä yli 90 mee, ei sitte millään, ja sehän tässä vituttaa kun 100 alueella _kaikki_ menee ohi....
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 30.9.2010 10:28

Nii, ai ton verra sulla mittariin vai oikeeta? Muuten onkohan mahdollista että -05 mallissa on enemmän kW ku ainakin useasta sivusta josta en tosin oo varma luotettavuudesta nii antaa 05 mallille 9,2 kW ja uudemmille 7,5

Esim.
1. http://www.yamaha-motor.fi/designcafe/e ... h.Spec--20
2. http://www.motorbikes.be/en/Yamaha_XT_1 ... x05-XT125X

ja jälkimmäisestä linkistä 06 mallille:
http://www.motorbikes.be/en/Yamaha_XT_125_X_2006.aspx
Vaihe
Pyörä:
KTM Duke II
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2009 23:41

ViestiKirjoittanut Vaihe » 30.9.2010 10:43

Saman verran niissä on.
hu0+dzgjune50459h
Liittynyt:
25.11.2008 18:14

ViestiKirjoittanut hu0+dzgjune50459h » 1.10.2010 21:36

nii mut ottakaa huomioo et yleensä jossai motaril autot ajelee about 110 mittarilukemia, ei se kovin helppoo oo wr:lläkää välillä pysyy mukana, vastatuulessa ainakaa. Myötätuulee sit jo huomattavast kivempi. Mut säästyypähä sit sakoilta :D
rixutin
Pyörä:
Yamaha XT 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
18.5.2009 20:01

ViestiKirjoittanut rixutin » 2.10.2010 0:18

Ite oon pysyny vakio nollavitosel ihan ilman mitään muna-asentoja ihan hyvin satasen alueella mukana. Mittariin ottaa sellasen about 105-108 suoral. Jos sattuu tuulinen päivä nii ei meinaa mennä satasta millää :(
Matsee
Pyörä:
yamaha XTX 125
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.2.2009 20:07

ViestiKirjoittanut Matsee » 2.10.2010 18:20

Joo kävin nyt sitte tähän vaihtamassa tuon kymcon ja voin sanoa että tyytyväänen oon =) Nopeus ei paljoa laskenu ja pyörän hauskuus kasvo kyl potenssiin sata ku vrt edelliseen :D 05 pyörä arrowilla iha komeet murinat ja mittariin 106 ekalla testillä.
Jerick
Pyörä:
PC23
Liittynyt:
6.5.2008 18:34

ViestiKirjoittanut Jerick » 2.10.2010 20:50

Matsee kirjoitti:Joo kävin nyt sitte tähän vaihtamassa tuon kymcon ja voin sanoa että tyytyväänen oon =) Nopeus ei paljoa laskenu ja pyörän hauskuus kasvo kyl potenssiin sata ku vrt edelliseen :D 05 pyörä arrowilla iha komeet murinat ja mittariin 106 ekalla testillä.

Laitteleppa kuvia (=