Vimaami kirjoitti:Ei muuten kellään sattuis olemaan infoa, kun tän koneessa selkeesti kicksille paikka, ni oliskohan mitään mahollisuutta jostain saada semmosia palokoita että sais suoraan kicskin tähän, ihan vaan että porais koppaan reiän ja iskis kiinni? Kun ei innostais alkaa mistään melkein sopivasta alkaa värkkäämään kun pyörä kokoajan on ajossa ihan talven ympäri ja jollan perkuleella pitäis saaha käyntiin. On täytynny työntämällä starttailla kun akku tyhjää aina kun kylmässä jöpöttää, ihan koulupäivän aikana senverta vajaantuu ettei vaan jaksa pyöräyttää starttia tarpeeks nopsasti.. Ja semmoin vinkki mäkistarttaajille et jurnuta samalla starttia kun työnnät, se keventää aika mukavasti sitä touhuu ja sitte kakkosella on hyvä lähtä. pitää vaan kaasun ihan pohjassa ja sormi valmiina kytkimelle.
xtrem3 kirjoitti:Vimaami kirjoitti:)
Joo ton kiksijutun itsekin haluaisin tietää.. ei lähe millään talvella käyntiin. Ei edes mäkistartilla...
Vimaami kirjoitti:xtrem3 kirjoitti:Vimaami kirjoitti:)
Joo ton kiksijutun itsekin haluaisin tietää.. ei lähe millään talvella käyntiin. Ei edes mäkistartilla...
Ootko koittanu tasasella työntää vaikka kakkosella ja annat startilla vauhtia? tosin nyt maa jäässä ni ei sekään auta :/ Ja viel lisää vaikeuksia, meinaan mun startti pasko. Siel on nyt yks niist neljästä magneetista tuhannen pil*un päreinä. Tai ei oo enää, otin pois mutta ei oikeen kolmella riitä vääntö pyöräyttää konetta.
xtrem3 kirjoitti:Onko sullakin sillä lailla että akku tyhjentyy itsestään kylmässä että kaikki virta ei lähe pois mutta vaivalloisesti jaksaa moottoria pyörittää ja lopulta alkaa siriseen kun ei jaksa enään pyörittää mutta tunnin päästä taas on tullut vähän lisää virtaa..?
xtrem3 kirjoitti:Ja tarkoititko kicksin paikalla sitä pytyn takana olevaa pyöreähköä jutskaa? että onko se kicksin starttimoottori?
xtrem3 kirjoitti:Juu ei noita saksan vehkeitä näköjään oo suunniteltu suomen kylmiin talviin.
Ja siis starttimoottorilla meinasin vaan sitä mihin se kicksi kiinnitetään ja sit kun polkasee niin se pyörittää sitä moottoria joka puolesta pyörittää mäntää ja antaa kipinää, jos nyt tajusit