Nojoo, asiahan ei mua sillei suoranaisesti kosketa, mutta siis Suzuki esitteli toissa päivänä Intermot-messuilla Saksan Kölnissä odotetun kyykkymallinsa, piikki-Gixxerin. Kun ei ollu parempaakaan tekemistä touhusin saatavilla olevien tietojen (lähinnä Suzukin esittely) pohjalta tynkäjutun siitä Wikiin. Pyörä ei ollut vielä koeajettavissa, ja tulee markkinoille ilmeisesti vasta kesällä 2017.
GSX-R125 on kevyt, pienehkö ja aerodynaaminen, eli se on ainakin luokkansa kiihtyvin (Suzuki-ilmoitus) ja mahdollisesti myös huippunopeus luokan kärkeä ellei paras. Moottorin teho/paino- ja vääntö/paino-suhde ovat luokkansa parhaat - teho lie 11kW (Motorrad-lehden mukaan, Suzuki ei vielä ilmoittanut sitä). Voisi kuvitella, että laatu on tasoa mitä japsimerkeiltä on perinteisesti voinut odottaa.
GSX-R125 on kevyt, pienehkö ja aerodynaaminen, eli se on ainakin luokkansa kiihtyvin (Suzuki-ilmoitus) ja mahdollisesti myös huippunopeus luokan kärkeä ellei paras. Moottorin teho/paino- ja vääntö/paino-suhde ovat luokkansa parhaat - teho lie 11kW (Motorrad-lehden mukaan, Suzuki ei vielä ilmoittanut sitä). Voisi kuvitella, että laatu on tasoa mitä japsimerkeiltä on perinteisesti voinut odottaa.