Hei
Ostin vasta Husqvarna sm 125 vm2010, jossa tekniikkana mikuni vm 38 kaasari, v force 3 läpät,Depin paisari rinon änkällä. Ehdin ajaa maagiset 150km ennenkuin leipoi (Mäntään paloi reikä ei siis "leikannut kiinni") Avasin yläkerran ja männästä ja tulpasta päätellen oli käynyt liian laihalla sillä tulppa oli ihan harmaa ja elektroni (se tulpan pää joka sytyttää) oli palanut pois. Eli oli käynyt tosi kuumana ja nousi hieman savua
"leipomisen" yhteydessä. Joten syynä on joko liian laiha ilma/bensaseos voinut myös ottaa ilmaa jostain kaasarin välistä,sillä kaasaria oli paikkailtu silikonilla . tai sitten jäähdytys ei ole pelittänyt kunnolla? Edellinen omistaja oli tehnyt täyden konerempan, juuri ennen myyntiä jossa oli vaihtanut kaasarin. Epäilen että oli säätänyt sen kaasarin huonosti, sillä kertoi vain käyneensä sillä kerran koulussa. (Sai tarpeeksi bensaa ja ilmaa oikeassa suhteessa kaupunkiajossa). Tankissa ollut 3% seokset,joten on ollut sopivat seokset. Mutta kun ajoin 1km pätkän maantiellä n.90kmh enkä huudattanut niin saanut liikaa ilmaa, jonka takia paloi reikä mäntään. Mutta sitten itse asiaan uudet osat on tilattu ja nyt pitäisi saada tuo 38mm mikuni vm kaasari OIKEISIIN SÄÄTÖIHIN. Joten olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa alustavia säätöjä tälle kaasarille. oikea suutin, oikeanlainen neula yms. nykyinen suutin 128 ja neula oli toiseksi alimmassa. Joten OLISIN TODELLA KIITOLLINEN ALUSTAVISTA SÄÄDÖISTÄ TÄLLE KAASARILLE JA NÄILLE VIREILLE.
Ostin vasta Husqvarna sm 125 vm2010, jossa tekniikkana mikuni vm 38 kaasari, v force 3 läpät,Depin paisari rinon änkällä. Ehdin ajaa maagiset 150km ennenkuin leipoi (Mäntään paloi reikä ei siis "leikannut kiinni") Avasin yläkerran ja männästä ja tulpasta päätellen oli käynyt liian laihalla sillä tulppa oli ihan harmaa ja elektroni (se tulpan pää joka sytyttää) oli palanut pois. Eli oli käynyt tosi kuumana ja nousi hieman savua
"leipomisen" yhteydessä. Joten syynä on joko liian laiha ilma/bensaseos voinut myös ottaa ilmaa jostain kaasarin välistä,sillä kaasaria oli paikkailtu silikonilla . tai sitten jäähdytys ei ole pelittänyt kunnolla? Edellinen omistaja oli tehnyt täyden konerempan, juuri ennen myyntiä jossa oli vaihtanut kaasarin. Epäilen että oli säätänyt sen kaasarin huonosti, sillä kertoi vain käyneensä sillä kerran koulussa. (Sai tarpeeksi bensaa ja ilmaa oikeassa suhteessa kaupunkiajossa). Tankissa ollut 3% seokset,joten on ollut sopivat seokset. Mutta kun ajoin 1km pätkän maantiellä n.90kmh enkä huudattanut niin saanut liikaa ilmaa, jonka takia paloi reikä mäntään. Mutta sitten itse asiaan uudet osat on tilattu ja nyt pitäisi saada tuo 38mm mikuni vm kaasari OIKEISIIN SÄÄTÖIHIN. Joten olisin kiitollinen jos jollain olisi antaa alustavia säätöjä tälle kaasarille. oikea suutin, oikeanlainen neula yms. nykyinen suutin 128 ja neula oli toiseksi alimmassa. Joten OLISIN TODELLA KIITOLLINEN ALUSTAVISTA SÄÄDÖISTÄ TÄLLE KAASARILLE JA NÄILLE VIREILLE.