Jos joku jaksaa lukea koko jutun niin auttakaa
Eli siis yks päivä olin lähössä kaverilta kotia dt:llä eikä aluksi lähtenyt edes käyntiin, ja sitten kun lähti niin ainoastaan ryyppy päällä pysyi käynnis ja pysty jotenkin antaa kaasua ilman että sammui (*aina siis pysyi paremmin käynnissä ryypyllä, eikä ryyppyä ilman täyskaasua pystynyt antaa, kävi vissii vähän laihalla. ajoin siis melkein aina puol kaasulla.*) sain lähdettyä liikkeelle ja sammui kesken ajon taas, poljin uudelleen käyntiin, sama homma, sammu vrm. 4 kertaa matkan aikana, ja joutu polkea kovaa että saa taas hetkeks käyntiin, kuitenkin kävin yks toinen päivä koittamas uudellee ja toimi ihan normaalisti muistaakseni mutta lopussa alko pätkimään ja sammumaan taas sama homma... sitten vielä rupes käymään yli 3 tonnia tyhjää yhessä välissä kävi yli 5 tonniakin ja nousi kokoajan, (ryypyllä siis koska muuten ei käynyt ollenkaan,) yleensä ryypylläkin kävi ennen noin 2 tonnia tai alle, vaihoin tulpan, putsasin kaasarin, suuttimet yms, ei auttanut, otin samalla ilmanputsarin irti ni kokeilin aluksi että käykö paremmin jos laittaa käden sen kaasarin ilman tulon päälle, lähti käyntiin paremmin, otin kättä pois aina ku annoin kaasua ni sillon kävi niinku ennen, otin käden pois siitä päältä kokonaan ja kävi hyvin tyhjää kumminki ei huutanut enää tyhjäkäynti, kävi siinä 2 tonnin paikkeilla just niinku ennenkin, ja nyt sitten menee homma niin että ryypystä sammuu käy ainoastaan ilman ryyppyä, mikä homma että kun saa lisää ilmaa ni alkaa käymään paremmin vielä entistäkin vähemmällä bensalla? Eikö sen pitäs mennä niin että lisää ilmaa lisää bensaa? Ei siis vieläkään käy niinku pitäis ja meinaa sammua etenkin alhasilla kierroksilla. Suodattimen poisto korjas korkean tyhjäkäynti ongelman kyllä, muttei sitä ilman pysty käyttää tietenkään muutakun sormet siinä ees alhasilla kierroksilla, eikä tietysti ilman sitä kannata ajaa vaikka pystyiskin ajamaan... Voiko putki vaikuttaa kun on tällä hetkellä vielä yhellä pultilla kiinni meni kierteet muutama päivä ennen siitä kun tämä alkoi, vai onko vastapaineella tässä suurta merkitystä. Kun ennen sitä ajoin putki samalla lailla ja toimi ihan normaalisti. Epäilen kyllä että imu puolessa joku ongelma.
Eli siis yks päivä olin lähössä kaverilta kotia dt:llä eikä aluksi lähtenyt edes käyntiin, ja sitten kun lähti niin ainoastaan ryyppy päällä pysyi käynnis ja pysty jotenkin antaa kaasua ilman että sammui (*aina siis pysyi paremmin käynnissä ryypyllä, eikä ryyppyä ilman täyskaasua pystynyt antaa, kävi vissii vähän laihalla. ajoin siis melkein aina puol kaasulla.*) sain lähdettyä liikkeelle ja sammui kesken ajon taas, poljin uudelleen käyntiin, sama homma, sammu vrm. 4 kertaa matkan aikana, ja joutu polkea kovaa että saa taas hetkeks käyntiin, kuitenkin kävin yks toinen päivä koittamas uudellee ja toimi ihan normaalisti muistaakseni mutta lopussa alko pätkimään ja sammumaan taas sama homma... sitten vielä rupes käymään yli 3 tonnia tyhjää yhessä välissä kävi yli 5 tonniakin ja nousi kokoajan, (ryypyllä siis koska muuten ei käynyt ollenkaan,) yleensä ryypylläkin kävi ennen noin 2 tonnia tai alle, vaihoin tulpan, putsasin kaasarin, suuttimet yms, ei auttanut, otin samalla ilmanputsarin irti ni kokeilin aluksi että käykö paremmin jos laittaa käden sen kaasarin ilman tulon päälle, lähti käyntiin paremmin, otin kättä pois aina ku annoin kaasua ni sillon kävi niinku ennen, otin käden pois siitä päältä kokonaan ja kävi hyvin tyhjää kumminki ei huutanut enää tyhjäkäynti, kävi siinä 2 tonnin paikkeilla just niinku ennenkin, ja nyt sitten menee homma niin että ryypystä sammuu käy ainoastaan ilman ryyppyä, mikä homma että kun saa lisää ilmaa ni alkaa käymään paremmin vielä entistäkin vähemmällä bensalla? Eikö sen pitäs mennä niin että lisää ilmaa lisää bensaa? Ei siis vieläkään käy niinku pitäis ja meinaa sammua etenkin alhasilla kierroksilla. Suodattimen poisto korjas korkean tyhjäkäynti ongelman kyllä, muttei sitä ilman pysty käyttää tietenkään muutakun sormet siinä ees alhasilla kierroksilla, eikä tietysti ilman sitä kannata ajaa vaikka pystyiskin ajamaan... Voiko putki vaikuttaa kun on tällä hetkellä vielä yhellä pultilla kiinni meni kierteet muutama päivä ennen siitä kun tämä alkoi, vai onko vastapaineella tässä suurta merkitystä. Kun ennen sitä ajoin putki samalla lailla ja toimi ihan normaalisti. Epäilen kyllä että imu puolessa joku ongelma.