Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 2.3.2012 23:47

No nuo koulumatkat jää vähän lyhyiksi mutta kuitenkin ajan joka päivä vähintään sen 20km, kesällä sitten paljon enemmän..
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 6.3.2012 21:31

Pakko hakee varmaan huomenna se uusi tulppa kun pätkii siihen malliin.. Lähtee aamuisin ekalla käymään, käy hetken ja sammuu. Tämä toistuu noin 20 kertaa ennenkuin alkaa käymään normaalista.

Mutta sitten toiseen asiaan, eli onko 5A ja 4A akuilla paljon kokoeroa? Ei jaksaisi lähteä kauppaan mittailemaan mahtuuko 5A akku 4A akun tilalle :roll: Neljän ampeerin akun molemmille puolille jää noin 1-2cm vapaata tilaa kun laittaa paikoilleen?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut jonik1 » 6.3.2012 21:47

Nää on suunniteltu 7Ah akulle. YTX7L-BS ja 7L-BS menee suoraan.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 6.3.2012 21:56

7A akku näytti ainakin siltä että se on paljon korkeampi?
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut Shape » 6.3.2012 23:21

Huomaa, että 7Ah akkuja on erinkokoisia, niin kuin myös 4Ah akkuja.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 7.3.2012 20:20

^^ Sinne se vika hävisi kun tulpan vaihtoi. BR7ES tilalle tuli ensin BR8ES josta ei saanut päätä irti joten tulpanhattu ei mennyt kiinni ja kävin hakemassa B8ES tulpan joka on nyt kiinni ja pelittää hyvin. Kiva ajaa kun loppu nykiminen ja pätkiminen :D

Myyjä sanoi että nämä NGK BR tulpat ovat "uusiutuneet" ettei enään saa kuin B tulpista pään irti että saa normaalin tulpanhatun kiinni :eek:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut Shape » 7.3.2012 23:11

Mulla ainakin BR9EIX tulpissa on ruuvattavat nupit, kun taas BR9ES:ssa ei ole. Ei ilmeisesti koske kaikkia tulppia tuo uudistus.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 8.3.2012 9:28

Käsittääkseni ES loppuisia vain :nörtti:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
_T3_
Pyörä:
kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
26.2.2010 21:02
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut _T3_ » 9.3.2012 17:13

minkäslainen tulppa kymco agilityyn käy kun nyt taitaa olla championin tulppa
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut Sudee » 10.3.2012 14:45

Miks et osta samanlaista? Huoltokirjasta löytyypi varmasti.
Aerox/Nitro osia
Eksu21
Pyörä:
Honda Monkey -98
Liittynyt:
5.10.2010 16:14
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut Eksu21 » 13.3.2012 11:18

fudessa kun starttaa, niin se ei anna kipinää mutta sittenn kun lopettaa starttaamisen niin se väläytää kipinää. testattu 4eri tulpalla ja vaihdoin puolan, tulpanhatun ja johdon.. mikähän vois olla syynäettei annanormaalisti?
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 13.3.2012 16:35

CDI boksi vaihtoon esim.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut Palezu » 13.3.2012 16:53

Onkohan siinä DC boksi (eikö se oo sellanen joka ottaa sytytysvirran akulta)? Jos on ja akku on huono niin starttimoottori imee virran akusta eikä sitä riitä enää sytkälle.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
sämpyzz96
Liittynyt:
22.6.2011 14:58
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut sämpyzz96 » 19.3.2012 21:05

Ostin tossa jokunen aika sitten mallossin 50mm männän ku pytty porattii isommaks ni nyt lähtee mopo käymään ja pysyy tyhjä käynnillä mutta kun yrittää lähtee liikkeelle ni ei lähe kunnolla ja kulkee noin 20kmh 1 vaihteella ja 2 vaihteella meinaa sammua johtuuko sitää että vaikka on pitkä kierteinen tulppa ni kipinä ei ei riitä kierroksilla ku se uus mäntä on noin puol senttia lyhyempi ja otin prikan pois tulpasta mutta ei silti auta. voiko tulpasta ottaa esim. rälläkällä pois jonkun verran että siitä tulisi vähän pidempi?.
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

ViestiKirjoittanut ramba__ » 19.3.2012 21:17

Ensinnäkin mäntä tarvitsisi olla yhtä pitkä kuin vakio. Vai tarkoitatko kun mäntä on aivan ylhäällä jää männä ja kannen väliin sentin enemmän tilaa vai onko männän "alapää" parisenttiä lyhyempi? Hommaa oikeanlainen tulppa ja putsaa kaasari.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista