-Honda X8R-S- kirjoitti:Onko liian jäykät kytkin jouset vai mikä on ku kierroksii on reilusti yli 10 000 ja ei kiihdy mutta kulkee ei sudi eikä väännä.
se voi olla. tai kytkin ylipäänsä luistaa...
V-e-e-P-e-e kirjoitti:mistä saa hondaan kaasarin jossa on samanlainen imukaulaan kiinitys zydeemi niin kuin vakio kaasarissakin? moposportilla kuvissa ei ainakaan näy.
ihan uus kytkin onko kellossa sitte vika? siellä oli vähän lasittumaa muttei paljoa. hioin lasittumat pois.RR_tampio kirjoitti:-Honda X8R-S- kirjoitti:Onko liian jäykät kytkin jouset vai mikä on ku kierroksii on reilusti yli 10 000 ja ei kiihdy mutta kulkee ei sudi eikä väännä.
se voi olla. tai kytkin ylipäänsä luistaa...
Ikuisesti nuori kirjoitti:Ostinpa kans vanhoilla päivilläni tuollaisen x8r-s:sän ja kysyisinpä muutamaa juttua..
-Nyt kulkee mittarin mukaan huiput n.75 - 80km/h ja kiihtyy helposti tonne n.50 km/h mut siitä sitten hitaammin ylöspäin. Huippu nopeutta en kaipaisi lisää, mutta vedon jatkumista tonne n.75 km/h nopeuteen saakka ja kiihtyä saisi paremmin, mutta silti pitäisi lähteä normaalisti käyntiin ja toimia muutenkin normaalisti. Mitähän tarvisi tehdä? kaasaria en haluaisi lähteä vaihtamaan.
Sitä en tiedä mitä virityksi mopolle on tehty. ainakin putki ja kaasari on vakioita.
-onko ko. sootterissa alkuper 12 vai 14mm kaasari? ja minkä kokoiset suuttimet kaasareissa ?
-kaasari imukurkussa lukee 17,5 ,onko tämät alkuper.?
-mistä löydän cdi boksin ?
-mihin liitetään "säädettävä" kierrosluvun rajoitin ?
ps. mopo iästäni on aikaa jo niin paljon että nämä pelit ovat kehittyneet huimasti sinä aikana joten siksi olen pihalla näistä scoottereita ja kyselen tyhmiä..
vize kirjoitti:Ite oon saanu semmosta tietoa, että näissä hondissa on kuristettu tuo holkki.
No eilen laitettiin se multivar, mutta se alkuperänen holkki oli täysin samanlainen kuin varin mukana tullut. Eli miten sen piti olla kuristettu?
Ja ootteko muuten ajatellu, että se multivarin rullakuppi on halkasijaltaan isompi kuin se alkuperänen toinen lautanen. Eli hihnahan saattaa tulla yli sieltä?
hondassa on se rullakuppi kuristettu.vize kirjoitti:Ite oon saanu semmosta tietoa, että näissä hondissa on kuristettu tuo holkki.
No eilen laitettiin se multivar, mutta se alkuperänen holkki oli täysin samanlainen kuin varin mukana tullut. Eli miten sen piti olla kuristettu?
Ja ootteko muuten ajatellu, että se multivarin rullakuppi on halkasijaltaan isompi kuin se alkuperänen toinen lautanen. Eli hihnahan saattaa tulla yli sieltä?
hondasa on vakiona 12 kaasari, ja se imukaula on 17,5, cdi-boxin löydät etukatteen alta vasemmasa keskelle suunnilleen.semmonen musta palikka jonka saa kahella ruuvilla irti. katoppa samalla ku siinä on kuri nii et onko niitti katkaistu. siihe ohjeet löytyy netistä en muista sivua. säädettävästä kierrosluku rajottimesta en tiiä ja kiinostaa tietää et jos joku lukee tän ja tietää sen nii kerrohhan ihmeessä.Ikuisesti nuori kirjoitti:Ostinpa kans vanhoilla päivilläni tuollaisen x8r-s:sän ja kysyisinpä muutamaa juttua..
-Nyt kulkee mittarin mukaan huiput n.75 - 80km/h ja kiihtyy helposti tonne n.50 km/h mut siitä sitten hitaammin ylöspäin. Huippu nopeutta en kaipaisi lisää, mutta vedon jatkumista tonne n.75 km/h nopeuteen saakka ja kiihtyä saisi paremmin, mutta silti pitäisi lähteä normaalisti käyntiin ja toimia muutenkin normaalisti. Mitähän tarvisi tehdä? kaasaria en haluaisi lähteä vaihtamaan.
Sitä en tiedä mitä virityksi mopolle on tehty. ainakin putki ja kaasari on vakioita.
-onko ko. sootterissa alkuper 12 vai 14mm kaasari? ja minkä kokoiset suuttimet kaasareissa ?
-kaasari imukurkussa lukee 17,5 ,onko tämät alkuper.?
-mistä löydän cdi boksin ?
-mihin liitetään "säädettävä" kierrosluvun rajoitin ?
ps. mopo iästäni on aikaa jo niin paljon että nämä pelit ovat kehittyneet huimasti sinä aikana joten siksi olen pihalla näistä scoottereita ja kyselen tyhmiä..