Honda X8R

antasa
Liittynyt:
19.4.2008 11:03

ViestiKirjoittanut antasa » 20.4.2008 12:19

Jos et aijo osia ostaa niin katkase niitti cdi boksista.


Miten paljon tuo pelkkä niitin katkaisua vaikuttaa huippuihin? En nimittäin kehtaa heti rueta tappiin asti virittää kun tännekkin päin niitä moottoripyörä poliiseja tulossa :S
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 20.4.2008 12:27

antasa kirjoitti:Miten paljon tuo pelkkä niitin katkaisua vaikuttaa huippuihin? En nimittäin kehtaa heti rueta tappiin asti virittää kun tännekkin päin niitä moottoripyörä poliiseja tulossa :S


Se ei auta paljon mitään jos et ole vaihtanut variaattorista liukulevyä.
näsä-
Liittynyt:
21.2.2008 18:33
Mäntä jne....

ViestiKirjoittanut näsä- » 20.4.2008 14:36

Tietäiskö kukaan, että missä ois mahdollisesti hyvä paikka jossain helsingin lähellä käydä porauttamassa Honda x8rs: än pytty, ja ostaa uus mäntä, männänrenkaat, tiivisteet, ja jne.
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30
Re: Mäntä jne....

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 20.4.2008 21:36

näsä- kirjoitti:Tietäiskö kukaan, että missä ois mahdollisesti hyvä paikka jossain helsingin lähellä käydä porauttamassa Honda x8rs: än pytty, ja ostaa uus mäntä, männänrenkaat, tiivisteet, ja jne.

moparille vaa
Sutii!
elegantti92
Liittynyt:
28.3.2007 11:49

ViestiKirjoittanut elegantti92 » 21.4.2008 1:49

Hondan variaattorin rajoitus perustuu liukulevyn liian isoon syvyyteen, joka estää hihnaa nousemasta tappiin asti. IKUISESTI NUORI sun ei kannata ruveta ostelemaan mitään kierroksen rajoittimia vaan laitat siihen katkaistun niitin kumpaanki päähän jonku johdon kiinni ja väliin katkaisin, tällöin sinulla on täysin toimiva on/off säätöinen kierrosten rajoitin, sitten vaan katkasin johonki piiloon. :D
:P
Postilaatikko
Paikkakunta:
Tarvasjoki
Liittynyt:
22.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut Postilaatikko » 21.4.2008 9:39

elegantti92 kirjoitti:Hondan variaattorin rajoitus perustuu liukulevyn liian isoon syvyyteen, joka estää hihnaa nousemasta tappiin asti. IKUISESTI NUORI sun ei kannata ruveta ostelemaan mitään kierroksen rajoittimia vaan laitat siihen katkaistun niitin kumpaanki päähän jonku johdon kiinni ja väliin katkaisin, tällöin sinulla on täysin toimiva on/off säätöinen kierrosten rajoitin, sitten vaan katkasin johonki piiloon. :D
Itse tein kaverin DT:seen säädettävän rajottimen kotikonstein. Tarvii vaan kolvin tinaa ja vanhan radion :D Radio auki sieltä volume säädin sitte se johtoon ja sitte on off kytkin siitä irti ja sekin vielä varmuudeksi siihen. sitten kaveri laittoi sen sytyksen johtoon :D
Honda Kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/16939
vize
Pyörä:
Matrix -06
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
2.7.2006 23:02

ViestiKirjoittanut vize » 22.4.2008 20:22

http://sparewheel.net/?p=p_info&i=1241 miten tämä toimii x8r:ässä jossa on multivar? onko laadukas hihna?
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 22.4.2008 20:27

vize kirjoitti:http://sparewheel.net/?p=p_info&i=1241 miten tämä toimii x8r:ässä jossa on multivar? onko laadukas hihna?
Samaa on mietitty, kuulemma kymcossa toimii helvetin hyvin. Itsekkin pitäis uusi hihna saada, jos ton ostat niin jaas kokemuksias :)
antasa
Liittynyt:
19.4.2008 11:03

ViestiKirjoittanut antasa » 23.4.2008 20:57

Kysyisin vielä tosta että paljo antaa lisää huippuja variaattorin liukulevyjen vaihto kuristamattomiin ja mistä niitä kenties saa..?
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 23.4.2008 22:05

antasa kirjoitti:Kysyisin vielä tosta että paljo antaa lisää huippuja variaattorin liukulevyjen vaihto kuristamattomiin ja mistä niitä kenties saa..?


Enään ei taideta myydä kuristamattomia liukulevyjä pelkästään, mutta esim multa voit ostaa malossin multivarin :). Uudella varilla menee noin 60-75.
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 23.4.2008 22:20

riippuu toki yksilöstä. itsellä keräili malossilla +80 tasaisella... mittariin, mutta silti
Sutii!
vize
Pyörä:
Matrix -06
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
2.7.2006 23:02

ViestiKirjoittanut vize » 24.4.2008 8:32

Eilen mitattiin gepsiin huiput hondasta. Paikallaan on uusi multivar ja niitti poikki. Tasasella mittari näyttää n.70km/h jolloin gps näytti 60km/h ja alamäkeen mittari n.75km/h jolloin gps näytti 65km/h.
antasa
Liittynyt:
19.4.2008 11:03

ViestiKirjoittanut antasa » 24.4.2008 15:53

eli tulis hyvä sillon ku tollasen malossin multivarin ja 9g rullat ni ei vissiin oikeen muuta tarttee?
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 24.4.2008 16:25

antasa kirjoitti:eli tulis hyvä sillon ku tollasen malossin multivarin ja 9g rullat ni ei vissiin oikeen muuta tarttee?

juu... mulla tuli kyllä 8,1 grammaset, ettei muuta...
Sutii!
V-e-e-P-e-e
Paikkakunta:
oulainen
Liittynyt:
12.4.2007 19:42

ViestiKirjoittanut V-e-e-P-e-e » 25.4.2008 15:49

antasa kirjoitti:Jos et aijo osia ostaa niin katkase niitti cdi boksista.


Miten paljon tuo pelkkä niitin katkaisua vaikuttaa huippuihin? En nimittäin kehtaa heti rueta tappiin asti virittää kun tännekkin päin niitä moottoripyörä poliiseja tulossa :S

huiput nousee noin 10-20 km/h

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista