Honda X8R

-Risse-
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
15.9.2005 22:34

ViestiKirjoittanut -Risse- » 2.5.2008 1:01

ois dellorton 17,5 myynnissä, nyt joku ostaa ton pois.
Mopo123
Liittynyt:
2.5.2008 13:26

ViestiKirjoittanut Mopo123 » 2.5.2008 14:20

Toimiskohan sellanen kierrosrajoittimen säädin että jos katkaisisin CDIboxin niitin ja liittäisin piuhat katkaistuihin päihin ja piuhoihin liittäisin katkaisijan? Sitten vaan katkaisija johonkin ovelaan paikkaan josta poliisit ei sitä huomaa mutta pystyisin tuikan paikan tullen kääntämään katkaisijaa.
vize
Pyörä:
Matrix -06
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
2.7.2006 23:02

ViestiKirjoittanut vize » 2.5.2008 16:13

Pikkuveljen hondassa on just silleen tehty. Alkaa jossain vähän yli 40 jo pätkimään ja pätkii vielä yli 50 vauheissa, mutta en muista sitä kuin lujaa se kulki se päällä.

Vireinä on siis vain tuo niitti poikki ja multivar.
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 2.5.2008 17:43

joo se niitin katkasijahan rajottaa sen vaan sillee että ei kierrä enemmän ku sen päälle 7000.
Ja piähän kaasaris myynnissä kun tota rahaa jossain vaiheessa tulossa...
Sutii!
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 2.5.2008 23:17

NYT kertokaa! Sain tänään Scooter-attacksista osat mitkä olin tilannu (Polini 50cc sporttipytty, suutinsarjan, malossin Red Filterin ja m-type kytkimen). Alotin laittamisen siitä että pistin 100 suuttimen ja tuon malossin putsarin kii ja pelitti aivan unelmasti, sitte ruvettiin vaihtaan sylinteriä, saatiin paikalleen ja ku menin ajamaan nii ei toiminu enään ollenkaan. Vaihtelin suuttimia ja jotenki pelaski mutta oli ihan vitun laiska ja loppujen lopuksi pistin 85 suuttimen mikä on ollu aina paikallaan ja vakioputsarin nii toimi hyvin mutta oli taas vitun laiska!!! eli oliko tuosta 50cc sportista mitään hyötyä vai oliko 2x porautettu + lämpöleikannut vakiosylinteri parempi?
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 3.5.2008 15:35

Frööm kirjoitti:NYT kertokaa! Sain tänään Scooter-attacksista osat mitkä olin tilannu (Polini 50cc sporttipytty, suutinsarjan, malossin Red Filterin ja m-type kytkimen). Alotin laittamisen siitä että pistin 100 suuttimen ja tuon malossin putsarin kii ja pelitti aivan unelmasti, sitte ruvettiin vaihtaan sylinteriä, saatiin paikalleen ja ku menin ajamaan nii ei toiminu enään ollenkaan. Vaihtelin suuttimia ja jotenki pelaski mutta oli ihan vitun laiska ja loppujen lopuksi pistin 85 suuttimen mikä on ollu aina paikallaan ja vakioputsarin nii toimi hyvin mutta oli taas vitun laiska!!! eli oliko tuosta 50cc sportista mitään hyötyä vai oliko 2x porautettu + lämpöleikannut vakiosylinteri parempi?

Asia on nyt näin, että sulla on kaasarissa seokset vituillaan tolle sporttipytylle. Mun Malossin sportissa (50cc) se haluaa ihan vitun bensarikasta seosta. Kannattaa koittaa niitä vähän ruuvailla, jos rupeis toimii paremmin. Ja uus tulppa vois olla uuden sylkän kanssa jees. Kai vaihdoit männänkin??
Ja 50cc sport on ihan turhaa rahantuhlausta...
Sutii!
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 3.5.2008 15:40

joo vaihdoin männänki. pitäskö sitä kaasarin neulaa pistää sit vähä rikkaammalle. entä rullien painoaki vois koittaa pienentää ku nyt on 8gr.
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 3.5.2008 18:00

mitkäs on muut virit?
ei tolla 50cc sportilla tuu vakioon perstuntumalla juurikaa eroa, että en usko, et rullista on kiihtymättömyys kiinni...
Sutii!
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 3.5.2008 23:45

Frööm kirjoitti:joo vaihdoin männänki. pitäskö sitä kaasarin neulaa pistää sit vähä rikkaammalle. entä rullien painoaki vois koittaa pienentää ku nyt on 8gr.


Laita se malossin putsari kiinni aluksi ja sitten joku 110 suutin. Ja sitten kevennät rullat 6-7g asti. Nuo ainakin aluksi.
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 4.5.2008 12:54

RR_tampio kirjoitti:mitkäs on muut virit?
ei tolla 50cc sportilla tuu vakioon perstuntumalla juurikaa eroa, että en usko, et rullista on kiihtymättömyys kiinni...


löytyy vielä tehari ja sit niitti poikki. miten teillä toimii nuo 50cc sportit?
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 4.5.2008 22:40

Noniiin 110 suuttimen vaihto autto ja pistin 7gr rullat ja rupes toimiin. alakierrokset vaan katos kaikki muu pelittää. auttasko kytkimen vaihto ku uus kytkinki löytys. entä niistä jousista, mitkä vois olla sopivat?
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 4.5.2008 22:52

Frööm kirjoitti:Noniiin 110 suuttimen vaihto autto ja pistin 7gr rullat ja rupes toimiin. alakierrokset vaan katos kaikki muu pelittää. auttasko kytkimen vaihto ku uus kytkinki löytys. entä niistä jousista, mitkä vois olla sopivat?


Laita ihmeessä se uus kytkin kiinni ja sitten jos löytyy siihen vielä kytkinjousisarja, niin niistä keskijäykät.
Frööm
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
20.10.2006 15:44

ViestiKirjoittanut Frööm » 5.5.2008 13:41

sinisetkö on keskijäykät?
2-tahti
Liittynyt:
29.11.2005 20:52

ViestiKirjoittanut 2-tahti » 5.5.2008 14:51

Frööm kirjoitti:sinisetkö on keskijäykät?


Kerroppa aluksi minkä merkkiset jouset sulla on, koska ne värikoodit on erit merkkien välillä. No ainakin vahvuudet näät silleen että vertailet jousten vahvuutta keskenään ja asennusvaiheessa huomaa selvästi onko uudet jouset yhtään jäykemmät.
äkskasiär
Pyörä:
Honda X8R-S vm -00, Honda Varadero vm -06
Paikkakunta:
Vääksy
Liittynyt:
6.2.2008 20:12
crossi-stonga

ViestiKirjoittanut äkskasiär » 5.5.2008 18:17

mistä helvetistä löytää tanko adapterin x8r:ään, kattonu kaikki paikat läpi eikä löydy, ku tarttis saada crossi-stonga kii
mikäs se oli?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista