RR_tampio kirjoitti:nii ja tosta mittarista, ennen ku se meni mulla paskaks (pyörittäjä 92e) ni se kusi 5-10 silmää riippuen nopeudesta...
Mulla heittää yhellä 1km/h nii kyllä se ny aika tarkalleen ton 70km/h kulkee
RR_tampio kirjoitti:nii ja tosta mittarista, ennen ku se meni mulla paskaks (pyörittäjä 92e) ni se kusi 5-10 silmää riippuen nopeudesta...
Kylläpä muuten oli ihan saman kokoset kun multivarinki rullat.. Ainaki mulla, en tiiä siun hondaneekeristä.RR_tampio kirjoitti:se johtuu siitä et ne on eri kokoset ja ne heiluu siel sisäl ku neekerin kulli tuules ja pomppii ynnä muuta. niien pitäs olla 16x13 mut ei oo
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensatRR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
paljos pyyät tosta varista ja onko paljon ajettu en jaksa YV:tä rukkaamaan ruvetamunkke kirjoitti:Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.
Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.
Mulla ois GPS:n kalibroitu sigma 87 oon tasasella päässy eikä sen kovempaa sitte pillunvittuakaa:D alamäkeen reilu 95. tarvis ensiöt hommaa ni johan alkaa honda kukkumaanjepp kirjoitti:RR_tampio kirjoitti:nii ja tosta mittarista, ennen ku se meni mulla paskaks (pyörittäjä 92e) ni se kusi 5-10 silmää riippuen nopeudesta...
Mulla heittää yhellä 1km/h nii kyllä se ny aika tarkalleen ton 70km/h kulkee
Juu mulla on kaikki muu vaihdettu oikeestaan paitsi ensiövälit jaa alakerta ja voimansiirtolevytRR_tampio kirjoitti:lol kaikki muu sillä on paitsi ensiövälit
-Honda X8R-S- kirjoitti:Juu mulla on kaikki muu vaihdettu oikeestaan paitsi ensiövälit jaa alakerta ja voimansiirtolevytRR_tampio kirjoitti:lol kaikki muu sillä on paitsi ensiövälit
niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.-Honda X8R-S- kirjoitti:Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensatRR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
M|ksu kirjoitti:niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.-Honda X8R-S- kirjoitti:Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensatRR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Irkus kirjoitti:Paljonko ajettu? Tolla sportilla ei vissiinkään tartte vaihtaa, mhr replicalla vissiinki juu.
-Honda X8R-S- kirjoitti:paljos pyyät tosta varista ja onko paljon ajettu en jaksa YV:tä rukkaamaan ruvetamunkke kirjoitti:Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.
Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.