-pulla-
- Pyörä:
- skootteri
missä honda x8r-x:ssä on akku?
Irkus
- Pyörä:
- Honda X8R-S
-pulla- kirjoitti:missä honda x8r-x:ssä on akku?
Etukatteen alla. Jos meinaat jotain kytkentöjä ni se akku on sitten melkosen patentti.
M|ksu
- Pyörä:
- ex Masai 50, ex honda x8r
jepp kirjoitti:M|ksu kirjoitti:-Honda X8R-S- kirjoitti:RR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa
siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensat
niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.
No ei muute varmana ole! Vaihoin vakio rullat 6 grammasiks ja kiihtyy paremmi mut kulkee vähemmä....
en nyt viiti alkaa riitelee mut kyllä ne on sen painoset ja iha vitu varmasti
ootko varma et sulla ei oo multivari? jos on ja vaihat 6 grammaset ni sit kyllä kiihtyy paremmi mut kulkee huonommi, mut vakio varin vakio rullat on tasan 5,1!
Soft
Tietääkö joku missä voisi olla vika ku X8R kirjaimellisesti nykii kun:
- Vedät kaasun ihan tappiin
- Ajaa töyssyyn
Voisiko vika olla kaasuttimessa? Esim. joku roska.
Olen avannut kaasuttimen ja en huomannut mitään hiekkaa tai muuta roskaa siellä.
Postilaatikko
kohokammiossa vois olla jotain vikaa tai sitten sulla on joku huonosti kiinni tai sit se on vaan tukossa.
Automatiq
- Pyörä:
- Honda X8R-S, Yamaha TZR
vittu, mä punnitten noi vakiorullat. eivät taatusti oo 5.1, ainakaan mun vm -98 x8r-x:säs tai tos -01 x8r-ässäs
ostinpa viel hondan vakiorullat hondan huoltoliikkeest, tehtaan pussissa hondan leimat päällä jne...
Postilaatikko
Automatiq kirjoitti:vittu, mä punnitten noi vakiorullat. eivät taatusti oo 5.1, ainakaan mun vm -98 x8r-x:säs tai tos -01 x8r-ässäs
ostinpa viel hondan vakiorullat hondan huoltoliikkeest, tehtaan pussissa hondan leimat päällä jne...
Seuraavaks ku nään sut ni tuon sulle käteen ihan hondan vakio rullat
ne on kellertävät ja painaa sen 5,1
Jalvine
- Pyörä:
- Ktm
M|ksu kirjoitti:jepp kirjoitti:M|ksu kirjoitti:-Honda X8R-S- kirjoitti:RR_tampio kirjoitti:krhmkrhm vakiovarin rullat on 8,1 g ja multivarin vakiot 8...
Kuinka saatanan painavat rullat teil on vakiona ollu (muka) ostin omani pari vuotta sitte sil oli sillon ajettu 880,3 se oli ku suoraan tehtaav hihnalta tullu se oli vaan ollu tallissa
siinä oli ainakin 5,1 grammasatet rullat ja sitä ei oltu kertaakaan avattu ei mitään tehty! öljyt lisätty ja bensat
niin vakio varin vakio rullat on 5,1 grammaset ja multivarin mukana 8 tai 8,1.
No ei muute varmana ole! Vaihoin vakio rullat 6 grammasiks ja kiihtyy paremmi mut kulkee vähemmä....
en nyt viiti alkaa riitelee mut kyllä ne on sen painoset ja iha vitu varmasti
ootko varma et sulla ei oo multivari? jos on ja vaihat 6 grammaset ni sit kyllä kiihtyy paremmi mut kulkee huonommi, mut vakio varin vakio rullat on tasan 5,1!
No joku tos puhu että vakio rullat on kellertävät ja mun oli valkoset
Onko cdi rajotettu 9200 kierrokseen? ku luin että olis ja sitä ei saa pois eli ei oo se "niitti"
munkke
Kertokaas joku mistä vois johtua ku tuntuu että ei jaksa sähköstartilla lähteä käyntii vaikka vasta ostettu akkuki. Vähän aikaa ku ajaa ni sitte heti ajon jälkee lähtee mutta ku vähä pidempää seisoo ni muutaman kerran jaksaa pyöräyttää ja kerta kerralta hyytyy enempi.
Vehe ois myynnissäki jos jotaki kiinnostaa, nettimotossa reknro yf-220 ja täältä löytyy myös
Myynnissä myös Polini Speed control -variaattori.
RR_tampio
- Pyörä:
- Honda 72cc
tunge pääs perseesees meillä on tärkeempii ongelmia kun oti kuten esim rullie paino
ei vaa. veikkaan et akku ei ehkä oo kestäny sitä asennuskulmaa joka siellä on...
ostin nimittäi tossa talvella uuden akun sinne eikä maksanukkaa ku suolaset 71 euroo...
Sutii!
Postilaatikko
Joo siis itekki jouduin ostamaan ihan alkuperäisen hondan akun ja maksoi 79€ toimituskuluilla kun lyijy akkuu siinä raossa ei toiminut. Sulla voi olla myös liian paljon puristuksia koneessa tai jotain muuta paskaa siellä:D Itellä ei jaksanu 70cc:tä startata ennen ku se sitten kerran ylikuumentu
M|ksu
- Pyörä:
- ex Masai 50, ex honda x8r
No joku tos puhu että vakio rullat on kellertävät ja mun oli valkoset
juu mullaki kellertävät
mut joo se siitä
iha sama
ja on rajotettu niitillä ja niitin jälkee viel siihe 9200
RR_tampio
- Pyörä:
- Honda 72cc
joo ja malossin cdi päästää kierrokset tietääkseni 11 000 asti... korjatkaa jos oon väärässä...
Sutii!
Postilaatikko
RR_tampio kirjoitti:joo ja malossin cdi päästää kierrokset tietääkseni 11 000 asti... korjatkaa jos oon väärässä...
Mun tietääkseni se oli jotain 21 000. itellä on se ja kyllä kiertää enemmän ku 11k
wilberii
-Honda X8R-S- kirjoitti:RR_tampio kirjoitti:joo ja malossin cdi päästää kierrokset tietääkseni 11 000 asti... korjatkaa jos oon väärässä...
Mun tietääkseni se oli jotain 21 000. itellä on se ja kyllä kiertää enemmän ku 11k
mmm. totta. ostakaas multa tommonen viri cdi nii muutki pääsee lujaa
ja hondan vakio rullat on se 8.1g siitä on turha rupee väittämään.
ja vaikka menisitte punnitsee niit kaupan vaakaa nii se on sit vääräs tai teil eri rullat ku vakiot.
muutakin honda kamaa myynnissä. mm. turkislevy astinlaudat. malossi deltaclutch. multivari. crossistonga. vakio mittaristo. mittariston kate. ym. kyselkää
kyllä hondaki keulii !!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista