Honda X8R

asdmonsteri
Pyörä:
Barbi
Paikkakunta:
Eura
Liittynyt:
13.5.2008 15:35

ViestiKirjoittanut asdmonsteri » 9.8.2008 23:34

Juu eli nyt olis pikkunen syksy rojektin aika, eli pitäis piristää vähä skotua, koska pikkusisko kiskonu voimat pihalle. Eli 10000km ajettu. Vireinä katkaistu niitti. Nyt olen siis ajatellut ostaa teharin(mikä ois hyvä. Sitten variaattori on aivan loppu, mitä sinne pitäis ostaa uutta että alkais kulkee?(entiövareistapaskaakaan) Ja sitten lopuksi vielä ajattelin pistää pipercrossin kines nii mikä siihen olis hyvä suutin? (vakiokaasari)

Ajattelin että, vauhti vois rajottua kuitenkin, alle ton 65kmhm koska toisia 300e sakkoja ei haluta maksaa!
niin
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 10.8.2008 20:50

qwertasd kirjoitti:Juu eli nyt olis pikkunen syksy rojektin aika, eli pitäis piristää vähä skotua, koska pikkusisko kiskonu voimat pihalle. Eli 10000km ajettu. Vireinä katkaistu niitti. Nyt olen siis ajatellut ostaa teharin(mikä ois hyvä. Sitten variaattori on aivan loppu, mitä sinne pitäis ostaa uutta että alkais kulkee?(entiövareistapaskaakaan) Ja sitten lopuksi vielä ajattelin pistää pipercrossin kines nii mikä siihen olis hyvä suutin? (vakiokaasari)

Ajattelin että, vauhti vois rajottua kuitenkin, alle ton 65kmhm koska toisia 300e sakkoja ei haluta maksaa!
Pelkällä multivarilla pääset hyvällä tuurilla hieman alle 65, honda on variaattorista kuristettu. Joten teharia et oikeastaan kaipaa jos et 300€ halua maksaa. Pipercrossista et hyödy muutakun hyvät äänet, vakioputsari kelpaa noilla vireillä aivan hyvin. :P Malossin multivar, siinä sulle hyvä variaattori. Etsit tuolta easyparts.nl sivustolta.
asdmonsteri
Pyörä:
Barbi
Paikkakunta:
Eura
Liittynyt:
13.5.2008 15:35

ViestiKirjoittanut asdmonsteri » 10.8.2008 22:17

Irkus kirjoitti:
qwertasd kirjoitti:Juu eli nyt olis pikkunen syksy rojektin aika, eli pitäis piristää vähä skotua, koska pikkusisko kiskonu voimat pihalle. Eli 10000km ajettu. Vireinä katkaistu niitti. Nyt olen siis ajatellut ostaa teharin(mikä ois hyvä. Sitten variaattori on aivan loppu, mitä sinne pitäis ostaa uutta että alkais kulkee?(entiövareistapaskaakaan) Ja sitten lopuksi vielä ajattelin pistää pipercrossin kines nii mikä siihen olis hyvä suutin? (vakiokaasari)

Ajattelin että, vauhti vois rajottua kuitenkin, alle ton 65kmhm koska toisia 300e sakkoja ei haluta maksaa!
Pelkällä multivarilla pääset hyvällä tuurilla hieman alle 65, honda on variaattorista kuristettu. Joten teharia et oikeastaan kaipaa jos et 300€ halua maksaa. Pipercrossista et hyödy muutakun hyvät äänet, vakioputsari kelpaa noilla vireillä aivan hyvin. :P Malossin multivar, siinä sulle hyvä variaattori. Etsit tuolta easyparts.nl sivustolta.


Jöö ja mikäs olis tohon hyvä suutin piperil. Ja mikä toi vakio kaasarin malli o.
niin
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 10.8.2008 23:19

se on aika yksilöllistä mikä on hyvä piperille... mulla oli Tecnigas Next-R, multivari ja niitti poikki+piper ni sopiva siitin oli 140 että... kaasari on Dell'orto PHVA FS 12.
Vakiosuutin on 78
Sutii!
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 10.8.2008 23:26

nii ja kyllä pipercross tuo alavääntöjä. ei kolmea heppaa mutta tuo kuitenki.
Sutii!
asdmonsteri
Pyörä:
Barbi
Paikkakunta:
Eura
Liittynyt:
13.5.2008 15:35

ViestiKirjoittanut asdmonsteri » 11.8.2008 0:32

Olisko malossin läpöistä mitään hyötyy ton piperin ja multivarin kanssa.?
Ja olisko 115-120 hyvä suutin piperil.
niin
RR_tampio
Pyörä:
Honda 72cc
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
11.10.2007 17:30

ViestiKirjoittanut RR_tampio » 12.8.2008 15:56

se voi olla ihan jees, mut mulla oli vakioputkelle sopiva 130. et sä niistä hiilariläpistä perstuntumalla huomaa mitää eroa. jos on ylimäärästä rahaa ni voitpa ainakin sano et "jou, mulla on hiilikuituläpät!"
Sutii!
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 18.8.2008 22:24

Vähän päivitystä. Sain pysyy siis tyhjäkäynnillä käynnissä. Välillä kerää kierroksia paikallaan kierrättäen kun eläin, ja välillä taas kuuluu se perus "vooooo" eikä tunnu nykivän minnekkään. Rupesin epäileen ettei se ookkaan imuvuoto, tilasin näin alustavasti uudet kytkinjouset. Suutinta suurentamalla saattais vika kanssa poistua, kaverin derbissä oli joskus ollu samantapasia ongelmia liian pienen suuttimen kanssa, oli sammunu eikä lähteny käyntiin hetkeen. Pitäiskö tilata suurempi suutin?
Postilaatikko
Paikkakunta:
Tarvasjoki
Liittynyt:
22.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut Postilaatikko » 19.8.2008 22:22

Irkus kirjoitti:Vähän päivitystä. Sain pysyy siis tyhjäkäynnillä käynnissä. Välillä kerää kierroksia paikallaan kierrättäen kun eläin, ja välillä taas kuuluu se perus "vooooo" eikä tunnu nykivän minnekkään. Rupesin epäileen ettei se ookkaan imuvuoto, tilasin näin alustavasti uudet kytkinjouset. Suutinta suurentamalla saattais vika kanssa poistua, kaverin derbissä oli joskus ollu samantapasia ongelmia liian pienen suuttimen kanssa, oli sammunu eikä lähteny käyntiin hetkeen. Pitäiskö tilata suurempi suutin?
mikä ilmanputsari sul on? ja mikä suutin?
Honda Kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/16939
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 20.8.2008 7:13

Vakio ilmanputsari, 85 suutin teharin kans.
Morgoz
Pyörä:
X8R-S
Liittynyt:
6.7.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Morgoz » 20.8.2008 11:36

Onko kokemuksia tuollaisista tehoputkista: Leovince Sp3 4236 Honda X8r-S/X8r-X? Easypartsin sivuilta ainakin loytyy. En oikein tykkaa noitten perustehareiden ulkonaosta, ni tuollainen vois olla ihan jees vaihtoehto. Kuvauksen mukaan tehonlisays pitas olla merkittava.
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 20.8.2008 13:10

Morgoz kirjoitti:Onko kokemuksia tuollaisista tehoputkista: Leovince Sp3 4236 Honda X8r-S/X8r-X? Easypartsin sivuilta ainakin loytyy. En oikein tykkaa noitten perustehareiden ulkonaosta, ni tuollainen vois olla ihan jees vaihtoehto. Kuvauksen mukaan tehonlisays pitas olla merkittava.
Kuinka et voi tykätä perustehareiden ulkonäöstä!?! :O Nehän on just seksikkäitä..

Mitä nyt muistelisin englanninkielisiä X8R foorumeita lueskelleeni niin ihan hyvä "tehari".
Morgoz
Pyörä:
X8R-S
Liittynyt:
6.7.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Morgoz » 20.8.2008 16:20

Irkus kirjoitti:
Morgoz kirjoitti:Onko kokemuksia tuollaisista tehoputkista: Leovince Sp3 4236 Honda X8r-S/X8r-X? Easypartsin sivuilta ainakin loytyy. En oikein tykkaa noitten perustehareiden ulkonaosta, ni tuollainen vois olla ihan jees vaihtoehto. Kuvauksen mukaan tehonlisays pitas olla merkittava.
Kuinka et voi tykätä perustehareiden ulkonäöstä!?! :O Nehän on just seksikkäitä..

Mitä nyt muistelisin englanninkielisiä X8R foorumeita lueskelleeni niin ihan hyvä "tehari".



Talla hetkella ainakin haluun pitaa mopedin mahd. vakkarin nakosena.. ;) Taytyypi lueskella vahan lontoonkielisia palstoja, jos tollasen tilais.
Irkus
Pyörä:
Honda X8R-S
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
15.8.2007 22:19

ViestiKirjoittanut Irkus » 21.8.2008 17:47

Vaihdoin tossa hetki sitten kaasarin. Missä vika kun ei lähde käyntiin vaikka polettu vähän aikaa ja alipainehanastakin imetty? Bensaa oli kaasutin täynnä, ja tulppakaan ei kastunut ja antoi kipinää.
Postilaatikko
Paikkakunta:
Tarvasjoki
Liittynyt:
22.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut Postilaatikko » 22.8.2008 13:44

Tarkista neula/koho/läpät tai ilmanpuhdistin. Jossain se on imussa ellei sitte tulppa oo finito :D
Honda Kuvia -> http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/16939

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista